Priceline85 US$
FindHotel85 US$
Booking.com85 US$
Omdömet skrevs 10 september 2018

Hotellet ligger jättebra med nära till allt som till exempel färjan till Tau och predikstolen,det tar det bara några minuter att nå från hotellet. Gångavstånd till restauranger och dyl.Frukosten var riktigt bra med det mesta man önskar sig .Receptionen och utrymmet runt den kunde fräschas upp men sängarna på rummen var sköna.

Datum för vistelsen: september 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack yjohan831844
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Mitt största minus var att där inte fanns kaffe på rummet. Istället fick man gå ner till receptionen och köpa en liten kopp för 25 nok. Jag har inget emot att behöva gå ner till receptionen för kaffe, men att behöva betala extra för det tyckte jag var tråkigt. Jag reagerade också på tvålpumparna på rummet, de var väldigt svåra att få ut något från och man fick trycka väldigt hårt för att faktiskt få ut tvål. De tunna glasdörrarna till toaletten var inte heller någon favorit. Men sängarna var sköna, trevlig personal, fin frukost, bra med sen utcheckning och rent och fräscht.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 524harmonyi
Omdömet skrevs 2 november 2017

Fint lugnt hotell, trevlig personal, god frukost.Vi hade lite för mycket ventilation ("drag") på vårt rum och det gick inte att ändra på det. Fantastiskt läge mitt i centrum, nära till ALL! Skulle kunna tänka mig att stanna där igen om jag skulle besöka staden.

Datum för vistelsen: november 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 318julianas
Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Rent, snyggt men lite mörk inredning.
Bra service i receptionen. Frukost ok, men inget speciellt. Saknade en färdigskriven fruktsallad, men det är ju ett I landsproblem ;-)
Bra läge med kort promenad till hamnen och stort utbud av restauranger.

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack 653claesw
JeanetteLandaas, General Manager på Comfort Hotel Square, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2018

Thank you !

Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Mitt i centrum, bra pris, bra frukost och bra service. Hotellet i sig är lite gammalt, och en renovering behövs nog. Skrivbordet under TV:n va av hängande modell och man kunde inte använda det, troligen trasigt.
Värt att bo om man inte kräver perfekt lyx. Rekomenderas

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 581andreash
Joakim H, General Manager på Comfort Hotel Square, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2019

Hej Andreas H,

Tack för att du skickar en review efter din övernattning hos oss!

First thing first, skrivbordet som du skriver om var trasigt, men det är fixat nu. Tråkigt att vi inte hade upptäckt det innan du bodde hos oss, men det ska inte hända igen.

Väldigt härligt att höra att du trivdes hos oss och att du rekommenderar oss :)

Välkommen tillbaka!

Mvh,