Priceline
eDreams144 US$
FindHotel143 US$
ZenHotels.com144 US$
Omdömet skrevs 30 november 2019

Det har blivit jätte bra på hotellet efter renoveringen, rummen är super fräscha. Bra luft på rummet, skön säng osv. Ända att klaga på var att badrummet inte var städat. Gymmet på hotellet suger. Men man kan köpa tillgång till fullt utrustat sats gym bara runt hörnan, kostar 110 nok.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Stefan B
Helena Hauge G, Resepsjonssjef på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2019

Kjære stefanb0e, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at du liker det Nye Atlantic. Beklager så mye for at baderommet ikke var ordentlig rengjort dette skal jeg ta videre med rengjøringspersonalet. Når det kommer til gymmen har jeg tatt fin kommentar med i vår forbedringsplan og jeg håper på at vi får mere/annerledes utstyr til neste år. Håper å se deg med oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Omdömet skrevs 6 augusti 2019

OK hotell. Läget bra. Dålig städning. Smutsiga fönster. Dålig luft på rummet. Bra frukost, framföralllt jordgubbskompotten. Trevlig personal i receptionen. Nu är jag trött på att skriva mer text. Varför har ni krav på minst 200 tecken?

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack ijacob499427
Helena Hauge G, Resepsjonssjef på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019

Kjære ijacob499427,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Beklager at rengjøring ikke stod til forventning det skal jeg ta videre med ansvarlig så det ikke skjer igjen. Skal sjekke opp i hvorfor man må skrive 200 tegn det kan være TripAdvisor som bestemmer. Veldig hyggelig å lese at personalet i resepsjonen var hyggelige og at du likte frokosten. Håper å se deg med oss igjen.
Mvh
Helena H.G. Front Office Manager

Omdömet skrevs 3 augusti 2019

Ett mycket trevligt hotel med hög standard, trevliga rum, sköna sängar, fin utsikt och väldigt bra läge. Frukosten var väldigt bra med hög standard och bra utbud.
Den enda missen var att vår extra säng inte var uppsatt när vi kom och jag fick säga till några gånger innan den kom upp. Gymmet har fin utsikt men är lite begränsat i utbudet men en väldigt fin bastu. Läget är mycket bra.

1  Tack christianahlberg
Helena Hauge G, Resepsjonssjef på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2019

Kjære christianahlberg,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig beklagelig at extra sengen ikke var klar og dette tok tid, det skal jeg absolutt ta videre og passe på ikke skjer igjen. Veldig hyggelig å lese at dere likte hotellet og sengene. Håper å se dere med oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager.

Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Vi var mycket nöjda med allt förutom luftkonditioneringen som inte gick att justera och pris tillägg för en liten chiuchiua som var på 200 norska kronor per natt vsr alldeles för dyrt. En del hotel tar inget extra tillägg för hund.

Tack MaritaF100

Kjære MaritaF100,
Tusen takk for tilbakemelding. Skal be vår teknisk avdeling sjekke opp i AC hva som kan være galt her siden det ikke fungerte som det skal. Vi tar en kostnad for å ha med hund grunnet den extra kostnaden vi har med extra rengjøring, men skal selvfølgelig ta kommentaren din videre. Håper å se dere med oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Omdömet skrevs 22 juli 2019

Centralt beläget hotell. Nära till bilparkering.
Fina relativt stora rum med en härlig utsikt (superior rum).
Nära till hamnen med alla restauranger.
Frukosten är fantastisk.
För att inte nämna BAREN. Gin menyn !!!!
Städning top notch.

Tack Jan L
Helena Hauge G, Resepsjonssjef på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2019

Kjære Jan L, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Det er en glede å lese at du likte hotellet og Baren. Håper å se deg med oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager