Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com182 US$
Priceline176 US$
FindHotel191 US$
eDreams182 US$
ZenHotels.com197 US$
Omdömet skrevs 10 september 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och mycket hög servicenivå i allt från reception till lounge och frukost. Helgens ”Love” tema och utsmyckning av rummet passade kanske inte riktigt till mig och min kompis men vi uppskattade vin och frukt. Loungen med espressomaskin och kvällsbuffe och frukostbuffen, allt för 1.495 NOK, höjer detta hotell till 5+.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack BoySue
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2018

Kära BoySue,

Stort tack för din trevliga och fina kommentar.
Låter som att ni har haft det bra hos oss och att rum, frukost, kvällsmat och service har levt upp till era förväntningar och till och med överskridit dom till tider. Vi beklagar om LOVE-packetet inne falt helt i smak.
Vi värdsätter er vistelse och tackar hjärtligt för att du tog dig tiden att ranka oss här på tripadvisor.

Varmt välkomna tillbaka i framtiden.

Omdömet skrevs 30 juli 2018

Nyrenoverat och fräscht hotell med väldigt bra frukost. I priset ingick även en enklare buffe på kvällen vilket gör hotellet mycket prisvärt. Läget är också bra med närhet till gamla stan. Enda negativa var parkeringen som var 5 min promenad bort.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack kjellake1971
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2018

Kära Claes71,

Tack för din kommentar här på tripadvisor.
Jättekul att höra att du gillar hotellet och våra matutbud. Vi jobbar hela tiden för att våra gäster ska trivas och vara nöjda när dom bor hos oss och det verkar som vi klarat det här. Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna dig igen i framtiden.

Tack för din rekommendation.

Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Helt fantastiskt, mycket bra personal som var väldigt mån om våran vistelse och trivsel. Kvälls maten var jätte bra i en lugn miljö som var enkel och skön att vara ner i och frukosten var ett kapitel för sig jösses vilken topp of the line frukost oj oj oj. Rummen var allt men behövde och önska sig, rent fint och enkelt

Kan verkligen rekommenderas till alla som vill ha en god hotel upplevelse.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Joakim H
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018

Kära Joakim H,

Stort tack för din fina kommentar, den värdesätter vi högt.
Otroligt kul att ni haft det fint hos oss och at mina kollegor har varit en positiv, bidragande faktor till detta.
Också jättetrevligt att ni uppskattade både kvällsmaten och inte minst frukosten.

Vi hoppas att få välkomna er igen i framtiden.

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Trevligt bemötande, hjälpsama personal, rent och fräscht rum med badrum som oanvänt, utmärkt frukost med allt jag kunde önska mig, tyst och lugnt hotell. Saknade bara nattbordet för att ställa min Cpap aparat under natten.

Rumstips: Jag fick ett enkelt rum, med bred säng, mot gatan men isolering är så bra att man hörde ingenting från gatan.
Datum för vistelsen: januari 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack Andres B
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2018

Kjære Andres B,

Stort takk for din hyggelige tilbakemelding.
Kjempetrivelig å høre at du liker hotellet og dess fasiliteter, vårt matutbud og ikke minst våre hjelpsomme kolleger.
Hva det gjelder nattbordet så er det kun på enkeltrommene vi ikke har det. Dessverre er de rommene er så begrensede i størrelsen og utforming at vi har valgt bort det, men jeg forstår absolutt hva du mener og takk for ditt innspill. Til neste gang anbefaler jeg deg å bestille en annen kategori så får du nattbord :)

VI håper på å velkomne deg tilbake snart igjen.

Med vennlig hilsen
Direktør

Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Bra hotel, centralt med bra frukost. Det var promenadavstånd till alla sevärdheter, nära till restauranger och pub.
Snabb incheckning, och flygbussen stannade precis utanför. Det fanns gratis kaffe som man kunde njuta av efter en dag på stan

Datum för vistelsen: september 2017
2  Tack LenaG G
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2017

Kära LenaG G,

Stort tack för din fina kommentar.
Det värkar som du haft ett fint besök hos oss och att du gillar hotellet. Vi värdesätter att du tog dig tiden att dela din erfarenhet med andra, och att du lyfter fram frukost, lokation och flera andra saker.

Vi hoppas att få välkomna dig igen i framtiden.