Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“En av dom bättre burgarna som jag ätit”
Omdöme om Egon Aalesund

Egon Aalesund
Rankad som nr 7 av 9 Smått och gott i Ålesund
Prisklass: 104 kr - 520 kr
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Bokningar
Restauranginformation
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 26 februari 2018

Skulle rekommendera Egon om du är sugen på en burgare eller lite "pub-mat", väldigt bra tillagade burgare av olika slag!
Servicen skulle kunna bli bättre däremot, tog ca 40 min för mig att få maten.

Datum för besöket: februari 2018
    • Standard
    • Service
    • Mat
1  Tack Jonnne
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (486)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

59 av 486 omdömen

Omdömet skrevs 17 april 2017

Var där två familjer tillsammans. Otrevlig serveringspersonal, glömde flera saker och bad inte om ursäkt. Inte värt priset.

Datum för besöket: april 2017
    • Standard
    • Service
    • Mat
Tack Skaanetoes
Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Ganska bra restaurang. Inte topp men helt ok med god mat och mycket. Mycket folk och trevlig personal.

Datum för besöket: november 2016
Tack helenaskyani
Omdömet skrevs 17 juli 2016 från mobil enhet

Vilken besvikelse! Pasta carbonara som kostar 158 NOK helt smaklös med 2 bacon skivor på och med avrunnen pasta vatten och spår av grädde som sås. Helt smaklöst dessutom, inte ens tecken av salt eller andra kryddor. Ett skam att kalla sig för restaurang och det borde vara kriminellt att sälja sådan mat, om det överhuvudtaget får kallas för mat. Det kosmiska priset som restaurangen tar för den lilla portionen gör inte saken bättre. Kan man inget bättre ( inte ens så enkelt som pasta carbonara) då får man lägga ner verksamheten. Aldrig mer!

Datum för besöket: juli 2016
Tack ramute2019
Omdömet skrevs 15 juli 2015 från mobil enhet

Vi har ätit på Egon innan, både i Bergen och Olso och vi har varit nöjda. Men här var pizzan väldigt torr och portionerna löjligt små. Valde en pastarätt med oxfilé och fick fem strimlor kött! Det var nästan så att man började skratta. Nej välj något annat om ni är i Ålesund

Datum för besöket: juli 2015
Tack pipzie

Resenärer som tittade på Egon Aalesund tittade också på

Ålesund, Møre og Romsdal

Besökt Egon Aalesund? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.