Boka i förväg

Mer information
från 71,11 US$
Mer information
Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Härlig morgonpromenad 418 trappsteg.Massor av folk upp och ner hela dagarna.Jättefin utsikt över Ålesund.Gick även tåg för de som önskade,men då behövdes kontanter.

Tack Susann62
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Jag rekommenderar alla att gå eller åka upp till Fjellstua o titta på utsikten över Ålesund det finns även gångstigar runt Fjellstua

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack 158nicklasw
Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

Ett måste när man är i Ålesund!! Helt ok mat och fika, bättre än man kan förvänta sig på en sådan turistplats:-)

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack liljander
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Utsikten över Ålesund är fantastisk och det ger en bättre förståelse över hur staden ligger på olika öar. Vi åkte buss upp och det var inget för den höjdrädda och det fanns få parkeringsplatser så det är nog bättre att ta trapporna (481 trappsteg).

Tack andr_ak2014
Omdömet skrevs 24 juli 2017

Ingen bra idé att ta bilen till stugan - bättre att gå de 418 trappstegen - utsikten var magnifik - måste göras!

Tack rolfk551