Omdömet skrevs 17 februari 2017

Väldigt trevligt bemötande när jag kom och checkade in. Hotellet är väldigt fin och har en skön atmosfär. Åt middag på hotellet som var väldigt god. Frukosten tyckte jag höll hög standard mot vad jag är van vid då jag reser en del. Överlag väldigt nöjd

• Bodde här: februari 2017, reste i arbetet
Tack patricy2017
Britt M G, General Manager på Hotel Oleana, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2017

Kjære gjest

Så kjekt å lese at du trivdes så godt hos oss første gang du besøkte oss - nå venter vi bare til du kommer tilbake andre, tredje og flere ganger :-) Det gleder oss at du likte vår atmosfære - våre gjester er med på å bidra til den!
Så gøy at du likte smakene og rettene i vår nye restaurant Ácido, vi blander eksotiske smaker med kortreiste råvarer og da er det kjekt at det faller i smak hos våre gjester.
Vi gleder oss til du kommer tilbake!

Omdömet skrevs 13 januari 2017

Bra läge. Trevligt och gemytligt. Rummens design är tip top modernt med dusch "mitt I rummet". Restaurangens personal hur trevlig och tillmötesgående som helst.
Allt är rent och snyggt. Sängarna är mycket bekväma.

• Bodde här: januari 2017, reste i arbetet
1  Tack mirsadam2017
Britt M G, General Manager på Hotel Oleana, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2017

Kjeære gjest fra vårt gode naboland :-)

Så kjekt å lese din tilbakemelding, tusen takk!
Vi synes det er stas at du trivdes så godt hos oss, vår design, service og beliggenhet. Nå venter vi bare på at du skal komme snart igjen!

Omdömet skrevs 20 november 2016 från mobil enhet

+ Rent och fint, sköna sängar.
Frukosten ok,
- Det finns inte gym på hotellet, finns dock samarbete med ett gym en bit därifrån,
strykrummet var i storlek med en garderob.

Provade inte middagen på hotellet, har därför
inget uttalande om den.

Bodde här: november 2016, reste i arbetet
Tack Mikael_Nille_Wendel
Britt M G, General Manager på Hotel Oleana, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2017

Kjære gjest,

1000takk for at du har bodd hos oss og for din tilbakemelding. Det gleder meg at sengene var gode å sove i og at frokosten falt i smak. Vi har mange forskjellige rom med mange forskjellige størrelser. De små rommene rommene disponerer et strykerom, de litt større rommene har strykejern og strykebrett på rommet. Gi oss gjerne en lyd i forkant når du booker neste gang, så vil vi gjøre vårt beste for å finne det rommet som passer best for deg :-)
Med ønske om et superdupert 2017,

Omdömet skrevs 5 november 2016

Hotell Oleana skapar med sina färger och interiör ett intryck. Service och bemötande är mycket bra och den följer bemötandet från de flesta hotell i samma kedja. En bra samlingsplats i foajén. Ett tyst hotell för att vara mitt i en stad. Frukosten serverades på grannhotellet No13 då de bygger om sin egen restaurang. Bra och god frukost där.

• Bodde här: november 2016, reste i arbetet
1  Tack thorw959
Britt M G, General Manager på Hotel Oleana, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2016

Kjære gjest,

tusen takk for besøket, så kjekt å lese at du likte hotellet og vår service. Ombygging er ferdig, og du kan nå nyte frokosten igjen hos oss.
Vi ønsker degen finfin førjulstid og håper å se deg snart igjen hos oss

Omdömet skrevs 19 juli 2016

Galet snyggt inrett, bra läge, god mat, oerhört hjälpsam och trevlig personal. Rent och fräscht som tusan. Dvs allt det där man vill att ett hotell ska vara, men inget onödigt krimskrams runt om som drar upp priset i onödan. Rätt tänkt! Heja Stordalen!
Ser ingen som helst anledning att boka något annat vid ett besök i Bergen.
Kanske lite trångt i rummet, men jag är å andra sidan en fetknopp och vi hade två stora väskor med oss. Dessutom en aning komplicerad styrning av ljusen, som kan vara frustrerande. Men det är självfallet inget som ska gå ut över betyget, tycker jag.
Intilliggande nattklubbar kan störa lite nattetid, men de stänger å andra sidan rätt tidigt och det är ju svårt att undvika om man ska bo riktigt centralt.
Önskar det fanns fler hotell som detta ute i världen.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Fjant-Ove
Britt M G, General Manager på Hotel Oleana, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2016

Kjære gjest

Det gleder meg å lese at du har bodd hos oss og at oppholdet ditt var så bra at du kommer tilbake, helt perfekt :-)
Rommene våre varierer i størrelse, gi oss en lyd i forkant av ditt neste besøk hos oss, så skal vi gjøre alt vi kan for å finne det perfekte rommet til deg.
Vi gleder oss til å se deg igjen!
Britt M Grieg & kollegaer på Oleana