Clarion Hotel Admiral(Bergen)
  • Frukost ingår
Grand Hotel Terminus(Bergen)(Mycket prisvärt!)
Marken Gjestehus(Bergen)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 14 september 2016

Bokade hotellet hemifrån innan resan för att vara nära flygplatsen och ha bagaget kvar på hotellet tills det var dags att checka in. Önskemål vid bokningen var ett rum med badkar och det fick vi, så skönt att bada.
Mycket bra service på hotellet. Mycket god mat där på Restauranten.
Läge Precis vid flygplatsen.

Tips för att välja rum: Alla rum har bra utsikt.
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Margareta J
Alexgrieg, General Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2016

Kjære gjest!

Tusen takk for hyggelig kommentarer etter ditt besøk hos oss. Veldig kjekt å høre at du likte både mat og service!
Hjertelig velkommen tilbake!

Omdömet skrevs 15 juni 2016

Gångavstånd från terminalen. Trevlig restaurang och vänligt bemötande. Flygbuss till Bergen Centrum med Flybussen för 115 NOK. Ta inte taxi, debiterar ca 450 NOK enkel resa beroende på trafik.
Trevlig frukostbuffé som öppnar tidigt.

• Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
Tack CtCook
Alexgrieg, General Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2016

Kjære gjest!

Takk for dine positive tilbakemeldinger vedrørende restaurant og service! Kjekt at du satte pris på vår tidlige frokost som starter kl. 04.00.
Igjen takk for at du tok deg tid til å svare.
Velkommen tilbake en annen gang!

Omdömet skrevs 11 juni 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger på väldigt bekvämt gångavstånd från terminalen. Bättre kan det inte bli. Snygg och trevlig bar och restaurang. Uppmärksamhet bland personalen.
Frukosten inte på topp. Kanske är det ett tecken på att sommarsäsongen har börjat.

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack Peter H
Alexgrieg, General Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarade på det här omdömetSvarade 13 juni 2016

Kjære gjest!

Takk for konstruktiv tilbakemelding her på TA, det setter vi pris på! Kjekt å høre at du synes restauranten og baren var hyggelig. Vi tilstreber å ha høy kvalitet på frokosten gjennom hele sommeren, opplevde du noe annet, så beklager jeg virkelig det.

Velkommen tilbake en annen gang!

Omdömet skrevs 30 maj 2016 från mobil enhet

Helt okay hotell för alla som inte ska göra mer än bo här:) I övrigt så ligger Flesland där hotellet ligger väldigt långt bort från centrum med flygplanen son närmsta granne. Servicen i restaurangen var bra och maten okay. Perfekt hotell för alla som bara ska sova o äta. Rummen är varken jättebra eller dåliga utan det håller en medelklass

Bodde här: maj 2016, reste i arbetet
Tack Daniel O
Alexgrieg, General Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2016

Kjære gjest!

Takk for at du tok deg tid til å gi hotellet tilbakemeldinger.
Jeg ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Omdömet skrevs 22 januari 2016

Mycket trevligt och bra hotell. Nära Flygplatsen och Heliporten. Toppen frukost toppen rum och toppen personal !!!!!! (Rummen är av lyxklass)
Flygbussen går till Bergen Centrum så inga problem att nå Bergen City.
Rekommenderas varmt inte enbart för jobbresor.

Bodde här: mars 2015
Tack Kjell N
Alexgrieg, General Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2016

kjære offshorereisende!

Vi setter veldig stor pris på at du deler dine gode opplevelser med andre reisende, tusen takk! Det er veldig kjekt å lese at du koser deg med vår frokost og at du liker vårt personal. Dine tilbakemeldinger blir delt med alle de ansatte. Takk og velkommen tilbake neste gang!