“Perfekt läge för resenärer på väg till eller från Bergen”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Clarion Hotel Bergen Airport
Rankad som nummer 7 av 49 hotell i Bergen
Omdömet skrevs december 13 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotell för resenärer på väg, mellanlandar över natten. Rummen är fräscha trevligt inredda. Alltid trevligt bemötande i receptionen. Frukosten ger dig perfekt start på dagen. Här bor jag snart igen

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack Ylva K
RannveigWAbada, Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarade på det här omdömetSvarade december 16 2016

Kjære Ylva

Så herlig å høre at du var så begeistret over å bo hos oss!

Hjertelig velkommen tilbake!

for Clarion Hotel Bergen Airport

Rannveig W Abada
Operations Manager

Omdömet skrevs september 14 2016

Bokade hotellet hemifrån innan resan för att vara nära flygplatsen och ha bagaget kvar på hotellet tills det var dags att checka in. Önskemål vid bokningen var ett rum med badkar och det fick vi, så skönt att bada.
Mycket bra service på hotellet. Mycket god mat där på Restauranten.
Läge Precis vid flygplatsen.

Tips för att välja rum: Alla rum har bra utsikt.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack Margareta J
Alexgrieg, General Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarade på det här omdömetSvarade september 15 2016

Kjære gjest!

Tusen takk for hyggelig kommentarer etter ditt besøk hos oss. Veldig kjekt å høre at du likte både mat og service!
Hjertelig velkommen tilbake!

Omdömet skrevs juni 15 2016

Gångavstånd från terminalen. Trevlig restaurang och vänligt bemötande. Flygbuss till Bergen Centrum med Flybussen för 115 NOK. Ta inte taxi, debiterar ca 450 NOK enkel resa beroende på trafik.
Trevlig frukostbuffé som öppnar tidigt.

• Bodde här: Juni 2016, reste i arbetet
Tack CtCook
Alexgrieg, General Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarade på det här omdömetSvarade juni 16 2016

Kjære gjest!

Takk for dine positive tilbakemeldinger vedrørende restaurant og service! Kjekt at du satte pris på vår tidlige frokost som starter kl. 04.00.
Igjen takk for at du tok deg tid til å svare.
Velkommen tilbake en annen gang!

Omdömet skrevs juni 11 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger på väldigt bekvämt gångavstånd från terminalen. Bättre kan det inte bli. Snygg och trevlig bar och restaurang. Uppmärksamhet bland personalen.
Frukosten inte på topp. Kanske är det ett tecken på att sommarsäsongen har börjat.

Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack Peter H
Alexgrieg, General Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarade på det här omdömetSvarade juni 13 2016

Kjære gjest!

Takk for konstruktiv tilbakemelding her på TA, det setter vi pris på! Kjekt å høre at du synes restauranten og baren var hyggelig. Vi tilstreber å ha høy kvalitet på frokosten gjennom hele sommeren, opplevde du noe annet, så beklager jeg virkelig det.

Velkommen tilbake en annen gang!

Omdömet skrevs maj 30 2016 från mobil enhet

Helt okay hotell för alla som inte ska göra mer än bo här:) I övrigt så ligger Flesland där hotellet ligger väldigt långt bort från centrum med flygplanen son närmsta granne. Servicen i restaurangen var bra och maten okay. Perfekt hotell för alla som bara ska sova o äta. Rummen är varken jättebra eller dåliga utan det håller en medelklass

Bodde här: Maj 2016, reste i arbetet
Tack Daniel O
Alexgrieg, General Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarade på det här omdömetSvarade juni 1 2016

Kjære gjest!

Takk for at du tok deg tid til å gi hotellet tilbakemeldinger.
Jeg ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Alexander Grieg

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Bergenhotell
Clarion Hotel Admiral
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen
Clarion Collection Hotel Havnekontoret
Visa priser

Besökt Clarion Hotel Bergen Airport? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Clarion Hotel Bergen Airport

Adress: Flyplassvegen 551, Bergen 5869, Norge
Telefonnummer:
Region: Norge > Western fjordarna > Hordaland > Bergen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 1 av Romantiska hotell i Bergen
Nr 2 av Affärshotell i Bergen
Nr 2 av Lyxhotell i Bergen
Prisklass: 1 221 kr - 2 634 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Clarion Hotel Bergen Airport 4*
Antal rum: 200
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Nordic Choice Hotels, Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Clarion Hotel Bergen Airport. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Clarion Bergen
Bergen Clarion

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?