“Nytt och fräscht hotell med vissa brister”
Omdöme om Scandic Ornen

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Scandic Ornen
Rankad som nummer 10 av 49 hotell i Bergen
MiljöledareSilvernivå
Omdömet skrevs juli 17 2017

Nytt fräscht och modernt hotell med hela tolv våningar. Trots att vi hade rum på översta våningen och med utsikt över staden (och inte in mot ljusgården), blev vi besvikna på utsikten på grund av det extremt smala fönstret som varken gav någon vidare utsikt eller insläpp av ljus i rummet. Frukosten var mycket bra och gott om både sittplatser och utrymme där maten hämtas. Lobbyn med bar på entréplan var både ombonad och med god och trevlig service. Inte egen parkering utan man hänvisas til ett gigantiskt parkeringshus i kvarteret bredvid - förvisso prisvärd parkering, men inte särskilt praktiskt.

Tips för att välja rum: Högt våningsplan. Ej in mot ljusgården. Ej heller med extremt smalt fönster.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
Tack KWIJ
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarade på det här omdömetSvarade juli 21 2017

Kjære KWIJ,

Takk for din tilbakemelding.

Håper å se dere igjen ved en annen anledning.

mvh,

Omdömet skrevs juni 12 2017 från mobil enhet

Hotellrummet
Lampan över sängen var ihopkopplad med hall- lampan så när den släcktes slocknade även sänglampan! Vi kollade alla kontakter men så var det! Läste därför inte på kvällen !!
Litet badrum
Fin utsikt och vackra fönster!

Bodde här: Juni 2017, reste i arbetet
Tack Harriette S
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarade på det här omdömetSvarade juni 21 2017

Kjære Harriette,

Takk for din tilbakemelding!

Jeg beklager du hadde litt problemer med sengelampen. Dette kunne vi har løst for deg om vi hadde fått vite om dette under ditt opphold. Beklager dette!

Med vennlig hilsen,
Per Paulsen & Team Ørnen

Omdömet skrevs april 10 2017 från mobil enhet

Fint rent och fräsch nybyggt hotell.
Bra wifi.
Nära till mat!
Sjukt god mat på hotellets restaurang.
Små trånga rum är tyvärr en besvikelse.
Nära till flygplatsen.
Finns ett litet shopping center precis bredvid :)

Bodde här: April 2017, reste i arbetet
Tack Oliver F
Per P, Daglig leder på Scandic Ornen, svarade på det här omdömetSvarade april 15 2017

Hei Oliver F,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Når det gjelder rom så har vi forskjellige romtyper. Prøv suprior rom neste gang de er litt større.

Ha en nydelig dag!
Mvh

Omdömet skrevs april 5 2017 från mobil enhet

Trevlig Hotel i regniga Bergen. Rent och fräscht. Fin vy från terrassen både på dagen och på natten. Fin restaurang uppe på 13 våningen och en cosy bar vid ingången. Kanon frukost med färsk juice och mycket att välja mellan. Trevlig personal som hjälper gärna till.

Bodde här: April 2017, reste i arbetet
Tack DrMishu
Per P, Daglig leder på Scandic Ornen, svarade på det här omdömetSvarade april 10 2017

Kjære DrMishu,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake!
Mvh

Omdömet skrevs januari 12 2017 från mobil enhet

Då jag bor ca 100 nätter på hotell per år, är jag rätt insatt och kräsen. Mitt möte med Scandic örnen blir verkligen inte det sista. Läget, personalen, inredningen, maten, allt var på topp. Man fick känna sig speciell, välkommen och hemma. Gymmet var litet, men hade allt som behövs. Fin terasse med utsikt över bergen. Ses snart

Bodde här: Januari 2017, reste i arbetet
Tack Anna W
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarade på det här omdömetSvarade januari 16 2017

Kjære Anna,

Takk for din hyggelige tilbakemelding!
Det er godt å høre at du er fornøyd med Ørnen.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Med vennlig hilsen,
Per Paulsen
Direktør

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Bergenhotell
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen
Hotel No 13
Nr 4 av 49 i Bergen
321 omdömen
Visa priser

Besökt Scandic Ornen? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Scandic Ornen

Adress: Lars Hilles gate 18, Bergen 5008, Norge
Region: Norge > Western fjordarna > Hordaland > Bergen > Sentrum
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 10 av 49 hotell i Bergen
Prisklass: 1 246 kr - 1 987 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Scandic Ornen 4*
Antal rum: 368
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Scandic Hotels, Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Hotelopia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Scandic Ornen. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?