Scandic Ornen
Hotel No 13(Bergen)
Augustin Hotel(Bergen)(Mycket prisvärt!)
Hotwire.com
  • Frukost ingår
Grand Hotel Terminus(Bergen)(Mycket prisvärt!)
Klosterhagen Hotel(Bergen)(Mycket prisvärt!)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs juni 12 2017 från mobil enhet

Hotellrummet
Lampan över sängen var ihopkopplad med hall- lampan så när den släcktes slocknade även sänglampan! Vi kollade alla kontakter men så var det! Läste därför inte på kvällen !!
Litet badrum
Fin utsikt och vackra fönster!

Bodde här: Juni 2017, reste i arbetet
Tack Harriette S
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarade på det här omdömetSvarade juni 21 2017

Kjære Harriette,

Takk for din tilbakemelding!

Jeg beklager du hadde litt problemer med sengelampen. Dette kunne vi har løst for deg om vi hadde fått vite om dette under ditt opphold. Beklager dette!

Per Paulsen & Team Ørnen

Omdömet skrevs april 10 2017 från mobil enhet

Fint rent och fräsch nybyggt hotell.
Bra wifi.
Nära till mat!
Sjukt god mat på hotellets restaurang.
Små trånga rum är tyvärr en besvikelse.
Nära till flygplatsen.
Finns ett litet shopping center precis bredvid :)

Bodde här: April 2017, reste i arbetet
Tack Oliver F
Per P, Daglig leder på Scandic Ornen, svarade på det här omdömetSvarade april 15 2017

Hei Oliver F,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Når det gjelder rom så har vi forskjellige romtyper. Prøv suprior rom neste gang de er litt større.

Ha en nydelig dag!
Mvh
Team Ørnen

Omdömet skrevs april 5 2017 från mobil enhet

Trevlig Hotel i regniga Bergen. Rent och fräscht. Fin vy från terrassen både på dagen och på natten. Fin restaurang uppe på 13 våningen och en cosy bar vid ingången. Kanon frukost med färsk juice och mycket att välja mellan. Trevlig personal som hjälper gärna till.

Bodde här: April 2017, reste i arbetet
Tack DrMishu
Per P, Daglig leder på Scandic Ornen, svarade på det här omdömetSvarade april 10 2017

Kjære DrMishu,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake!
Mvh
Team Ørnen

Omdömet skrevs januari 12 2017 från mobil enhet

Då jag bor ca 100 nätter på hotell per år, är jag rätt insatt och kräsen. Mitt möte med Scandic örnen blir verkligen inte det sista. Läget, personalen, inredningen, maten, allt var på topp. Man fick känna sig speciell, välkommen och hemma. Gymmet var litet, men hade allt som behövs. Fin terasse med utsikt över bergen. Ses snart

Bodde här: Januari 2017, reste i arbetet
Tack Anna W
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarade på det här omdömetSvarade januari 16 2017

Kjære Anna,

Takk for din hyggelige tilbakemelding!
Det er godt å høre at du er fornøyd med Ørnen.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Per Paulsen
Direktør

Omdömet skrevs oktober 18 2016

Det här var en av de bästa frukostarna som jag har ätit på länge (och jag är inte lättimponerad....) Här fanns allt man kunde önska sig, fräscht upplagt och en fröjd även för ögat. Personalen är alert och mycket hjälpsamma på alla plan. Hotellet ligger mycket centralt och det är lätt att ta sig till och från flygplatsen. Vi kommer gärna tillbaka!

• Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 19michaeli
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarade på det här omdömetSvarade oktober 22 2016

Kjære Michaeli,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Det er godt å høre at du var fornøyd med vår frokost. Vi jobber hardt med å alltid forbedre oss med den.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Per Paulsen
Direktør