Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Oengagerad personal. Det måste vara fel i styrning och ledning av medarbetare. Städning inte utförd enligt instruktion. Dammigt på golv och framför allt under säng. Smalt utbud till frukost. Dålig logistik vid vid hämtning i frukost.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
1  Tack JanQv
Omdömet skrevs 30 maj 2017 från mobil enhet

Detta är kanske det äckligaste hotellet jag bott på någonsin!
1,5 väntetid på att få sitt rum, hår i sängen, fläckiga gardiner som hängde som två trasor, minibaren full med mugg, toasits i trä där färgen var borta.

Sov hos en kompis istället. Återvände till frukosten, men med våffelsmet på golvet, en gemensam kladdig smörskål alla skulle använda fick jag nog och gick till ett kafé i närheten.

Kommer aldrig att bo här igen och rekommenderar inga andra att göra det heller!

Bodde här: maj 2017
Tack saerdna1963
Ingrid N, General Manager på First Hotel Marin, svarade på det här omdömetSvarade 2 juni 2017

Kjære saerdna1963,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse om ditt opphold ved First Hotel Marin.

Din tilbakemelding betyr mye for oss, og det er svært beklagelig å lese at vi ikke klarte å innfri forventningene dine denne gangen. Du er velkommen til å kontakte meg direkte med ditt fulle navn og romnummer slik at vi kan ta en kvalitetssikring og se nærmere på hendelsene da dette ikke er i henhold til vår høye standard. Jeg har også notert det vedrørende frokosten og skal ta det videre.

Ønsker deg en strålende dag og jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake og til et opphold som ikke er annet en perfekt.

Med vennlig hilsen,
Ingrid Norgren
General Manager
First Hotel Marin

Omdömet skrevs 3 augusti 2016

Vi tillbringade 2 nätter i juli 2016, på First Hotell Marin. Rummet var stort, rent och hade sköna sängar. Det låg en nattklubb rakt över gatan och den var lite störande då många av gästerna gick ut och rökte på nätterna - men det är ju vekligen inte hotellets fel. Vi rekommenderar detta boende!

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Wanderer393281
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Ett hotell med bra standard nära till bergbanan och fisketorget. Vackra omgivningar, lägg en timme på en liten rundvandring i de små trånga gränderna med trähus på sluttningen ovanför.
Bra rum. Har bägge gångerna fått ge mig av runt 5 på morgonen. Sista gången var det inte möjligt att fp någon frukost trots att jag sa till dagen före. Tänk på sådant, hotellägare, detta är faktiskt det enda jag minns. Vill ni att folk skall komma tillbaka, måste bemötandet vara 100%. Hoppas det var en tillfällighet.

Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
Tack Anders R
Omdömet skrevs 29 maj 2016 från mobil enhet

Hotellet hade bokat av 5 av våra 6 rum vilket betydde 1,5 timma i receptionen när vi anlände. Vi blev uppgraderade och fick större rum vilket var bra.
Sviten var ok, stor med fantastisk utsikt. Lite saker att göra för toppklass.
Frukost var medel, inte Scandic eller Clarion klass.
Trevlig personal med ett mkt bra läge i Bergen.

Bodde här: maj 2016, reste i arbetet
Tack JBSTHLM
Bjørghild F, General Manager på First Hotel Marin, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2016

Kjære JBSTHLM,

Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende ditt opphold på First Hotel Marin.

Jeg setter umåtelig pris på at du har tatt deg tid til å evaluere oss. Jeg kan forsikre deg om at vi tar din tilbakemelding alvorlig og at vi vil jobbe for å sikre og endre rutiner der det ikke har fungert så bra.

Jeg ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til First Hotel Marin neste gang du skal besøke byen vår.

Med vennlig hilsen,

Bjørghild Fjellestad