“Fin miljö”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
First Hotel Marin
Rankad som nummer 18 av 49 hotell i Bergen
Omdömet skrevs augusti 16 2017

Trivsamt och mysigt hotell med "Gammeldags" inredning i trä. Stort rum med bra sängar. Fint och fräscht badrum. Bra läge med bara ett stenkast till Bryggen. Trevlig personal och fantastisk frukost. fri wifi.

• Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
Tack Torbjörn A

Omdömet skrevs juli 18 2017 från mobil enhet

Oengagerad personal. Det måste vara fel i styrning och ledning av medarbetare. Städning inte utförd enligt instruktion. Dammigt på golv och framför allt under säng. Smalt utbud till frukost. Dålig logistik vid vid hämtning i frukost.

Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
Tack JanQv
Omdömet skrevs maj 30 2017 från mobil enhet

Detta är kanske det äckligaste hotellet jag bott på någonsin!
1,5 väntetid på att få sitt rum, hår i sängen, fläckiga gardiner som hängde som två trasor, minibaren full med mugg, toasits i trä där färgen var borta.

Sov hos en kompis istället. Återvände till frukosten, men med våffelsmet på golvet, en gemensam kladdig smörskål alla skulle använda fick jag nog och gick till ett kafé i närheten.

Kommer aldrig att bo här igen och rekommenderar inga andra att göra det heller!

Bodde här: Maj 2017
Tack saerdna1963
Ingrid N, General Manager på First Hotel Marin, svarade på det här omdömetSvarade juni 2 2017

Kjære saerdna1963,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse om ditt opphold ved First Hotel Marin.

Din tilbakemelding betyr mye for oss, og det er svært beklagelig å lese at vi ikke klarte å innfri forventningene dine denne gangen. Du er velkommen til å kontakte meg direkte med ditt fulle navn og romnummer slik at vi kan ta en kvalitetssikring og se nærmere på hendelsene da dette ikke er i henhold til vår høye standard. Jeg har også notert det vedrørende frokosten og skal ta det videre.

Ønsker deg en strålende dag og jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake og til et opphold som ikke er annet en perfekt.

Med vennlig hilsen,
Ingrid Norgren
General Manager
First Hotel Marin

Omdömet skrevs augusti 3 2016

Vi tillbringade 2 nätter i juli 2016, på First Hotell Marin. Rummet var stort, rent och hade sköna sängar. Det låg en nattklubb rakt över gatan och den var lite störande då många av gästerna gick ut och rökte på nätterna - men det är ju vekligen inte hotellets fel. Vi rekommenderar detta boende!

• Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack I-c C
Omdömet skrevs juli 26 2016 från mobil enhet

Ett hotell med bra standard nära till bergbanan och fisketorget. Vackra omgivningar, lägg en timme på en liten rundvandring i de små trånga gränderna med trähus på sluttningen ovanför.
Bra rum. Har bägge gångerna fått ge mig av runt 5 på morgonen. Sista gången var det inte möjligt att fp någon frukost trots att jag sa till dagen före. Tänk på sådant, hotellägare, detta är faktiskt det enda jag minns. Vill ni att folk skall komma tillbaka, måste bemötandet vara 100%. Hoppas det var en tillfällighet.

Bodde här: Juni 2016, reste i arbetet
Tack Anders R
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Bergenhotell
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen
Nr 10 av 49 i Bergen
1 337 omdömen
Clarion Collection Hotel Havnekontoret
Visa priser

Besökt First Hotel Marin? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om First Hotel Marin

Adress: Rosenkrantzgaten 8, Bergen 5003, Norge
Region: Norge > Western fjordarna > Hordaland > Bergen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 7 av Lyxhotell i Bergen
Prisklass: 988 kr - 1 780 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — First Hotel Marin 4*
Antal rum: 151
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Ebookers, Agoda, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med First Hotel Marin. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
1st Hotel Marin
First Hotel Bergen

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?