Omdömet skrevs 14 april 2017

Vi tillbringade en natt här och blev glatt överraskade. En kvällsmåltid ingick i priset vilket var välkommet, enkelt och gott. Skönt att gå runt på kvällen och försöka hitta någonstans att äta. Kaffe ingick också och det var praktiskt. Rummen var bekväma, men lite små, det var jättesköna sängar. Frukosten var fantastisk, det fanns verkligen allt. Centralt, nära till allt. Kan verkligen rekommenderas.

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack R9486NYchristiank
Thon-Rosenkrantz, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2017

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og rangerer oss med beste score, det setter vi stor pris på!

Det er veldig kjekt å se at du hadde et fantastisk opphold hos oss og at frokosten vår inneholdt alt dere kunne drømme om. Vi har høyt fokus på en god frokost med et stort og variert utvalg og vi tar din tilbakemelding som et stort kompliment :)

Jeg synes også det er veldig hyggelig å lese at du likte våre nyoppussede rom med gode senger. Vi vil anbefale våre superior rom dersom du ønsker et større rom. Send oss gjerne en mail før du kommer neste gang, så vil vi gjøre vårt beste for å gi deg et større rom.

Tusen takk for at du anbefaler oss til andre, vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 28 mars 2017 från mobil enhet

Fantastisk frukost, den bästa jag någonsin har fått på hotel. Väldigt stort utval och mycket av maten var lagad på plats. Juice i alla fasoner, stor varmdisk och allt av pålägg och olika bröd:) Otroligt trevlig personal, fina och rena rum:)

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Beabirk
Thon-Rosenkrantz, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2017

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og at du gav oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det er utrolig kjekt å lese at vår frokost er den beste du noen gang har fått på hotell! Takk for at du også nevner vår imøtekommende og hjelpsomme betjening. Vi har høyt fokus på kvalitet på service og mat, og da er det kjekt å få slike komplimenter som bekrefter at vi gjør en god jobb :)

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Omdömet skrevs 18 februari 2017

Jag bodde några dagar på Hotel Rosenkrantz och fick uppleva ett hotel med fin och mysig inredning, en service och bemötande som var i toppklass.
Frukosten var magnifik och rummet så trivsamt och välutrustat.
Jag kommer definitivt att välja detta hotel nästa gång jag kommer till Bergen!

Bodde här: februari 2017, reste ensam
Tack hakan_wikenstal
Thon-Rosenkrantz, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2017

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og at du gir oss beste score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du hadde en fantastisk hotellopplevelse hos oss, det tar vi som et stort kompliment! Takk for at du trekker frem vårt hyggelige og serviceinnstilte personale, vi elsker å gi god service til våre gjester :)

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved neste anledning!

Omdömet skrevs 6 augusti 2016

Hotellet ligger jättebra, det är bara 20 meter till Bryggen å bara en kort promenad till centrumtorget. Rummet var bra och de serverade en toppenfrukost med alltifrån pannkakor till gröt. På vardagkvällar bjuder de också på en kvällsbuffe. När vi käkade där var det lasagne å sallad å frukt därtill. Kommer gärna hit igen.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Maud S
Thon-Rosenkrantz, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2016

Kjære Maud,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt, det setter vi stor pris på!

Det gleder meg å lese at du liker hotellet vårt etter oppussingen vi har hatt. Takk for at du nevner både vår gode frokost og kveldsmat, god mat er viktig når man bor på hotell :)

Velkommen tilbake til oss ved neste anledning.

Omdömet skrevs 18 juni 2016 från mobil enhet

Ett av de bättre hotell jag bott på! Här blir man alltid bemött med bra service av positiv personal, rummen är fräscha och håller väldigt hög standard . Värdesätter man en varierad och stor frukost buffé så lever denna upp till förväntningarna .

Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
Tack Henric P
Thon-Rosenkrantz, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2016

Kjære Henric,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at vi er en av de beste hotellene du har bodd på! Takk for at du nevner vårt personale, som alltid står på for å gi god service og få være gjester til å føle seg velkommen.

Det er viktig med god frokost når man bor på hotell, takk for at du nevner denne.

Velkommen tilbake til oss neste gang du er i Bergen :)