Scandic Ornen(Bergen)(Mycket prisvärt!)
Clarion Hotels
Priceline
Clarion Hotels
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 175 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Marken Gjestehus(Bergen)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Boka nu, betala på plats
Grand Hotel Terminus(Bergen)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Bokade ett superiorrum med kingsizebed + extrasäng och fick ett mörkt rum med 3 skrangliga sängar, sunkig heltäckningsmatta, mörkt, ingen fåtölj och väldigt trångt! Handikappanpassad toalett som vi inte behövde gav känsla av ett sjukhem. Klagade och fick tillbaka 400kr, de hävdade att de "trängt in oss" och att VI skulle vara tacksamma för det...!? Det var sent och svårt för oss hitta annat boende så vi blev tvungna att betala alldeles för mycket, 1900kr. Men frukosten var fantastisk! Kommer aldrig bo där igen! Man kan önska havsutsikt men var man skulle se det vattnet undrar jag verkligen!

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Marie N
Svar från företaget:Svarade 13 juli 2017

Hei Marie N.

Takk for din tilbakemelding!

Vi snakket sammen da dere sjekket ut, og vi har nok misforstått hverandre! Det var på ingen måte meningen at dere skulle få følelsen av at vi mente at dere skulle være "takknemlig" for å få rom hos oss! Mitt tilbud om kompensasjon var på grunnlag av at vi forstår at det rommet dere fikk tildelt ikke er det beste rommet å ha ekstra seng i, men det er et Superior rom på lik størrelse som de andre (det er kun selve utformingen som er litt annerledes).
Det er ingen rom med havutsikt på hotellet, men noen rom har utsikt til parken og lille lungegårdsvann.

Igjen vil jeg beklage for at dere reiste med den følelsen som du beskriver, det syns jeg er veldig synd! Dersom dere vil vurdere å bo hos oss igjen, vil jeg spandere oppgradering til en Junior Suite (ved ledig kapasitet).

Ønsker dere en fin sommer videre!
Direktør

Omdömet skrevs 1 juni 2017 från mobil enhet

Mycket bra, som man kan förvänta sig av Scandic, ligger centralt i Bergen endast en kort promenad till hamnen och bergbanan. Mycket bra rum på sjätte våningen på den gamla vinden var det modernt inrett i ett rymligt rum.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Nisse A
Svar från företaget:Svarade 6 juni 2017

Hei Nisse A,

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å se at du hadde et fint opphold, og at rommet og lokasjonen vår var bra.

Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Anette Johansen,
Acting Front Office Manager

Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Var i Bergen för att träffa en kund och vi bestämde att övernatta på Scandic byparken, bokade ett standard rum på 5våningen ville ha ett "tyst" rum vilket jag fick. Små rum men det är jo inte ovanligt i Norge.
Hade läst att de har en bra frukost, det var lite fel den var helt suverän var mera som en lunch buffé.
Trevlig personal

Bodde här: mars 2017, reste i arbetet
Tack storfiskaren
Svar från företaget:Svarade 3 maj 2017

Hei storfiskaren.

Tusen takk for kjempe fin tilbakemelding etter ditt opphold hos oss! Det er kjempe kjekt å lese at du var fornøyd her hos oss.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Scandic Byparken

Omdömet skrevs 13 februari 2017

Väldigt bra läge med trevlig personal, fina och fräscha rum och super frukost. Vi anlände väldigt sent men trots incheckning efter midnatt fick vi ett jätte bra bemötande. Dom hade ett samarbete med ett fristående gym så det va toppen att man hade möjligheten att träna där, tyvärr så krånglade gymkorten lite under vår vistelse men lyckades ändå utnyttja det 2 dagar.
Rekommenderar detta hotell starkt!!

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Josefiiine3
Svar från företaget:Svarade 16 februari 2017

Hei Josefiiine3.

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, det setter jeg pris på!
Vi har nå fått tak i eierne av treningssenteret og alt skal være i orden igjen.

Håper vi får besøk av dere igjen.

Omdömet skrevs 25 september 2016

Normalt gillar jag inte Scandic men detta var ett mycket bra undantag. Trevlig personal. Utan extra kostnad blev jag uppgraderad till "Greigsuiten" (rum 607). Rummet var kanske lite större än övriga men det kändes inte lyxigt (som ju namnet får en att tro). Sov ensam men i Greigsuiten var det en dubbelsäng. Det var tur för täckets bredd var mycket snålt tilltaget så jag använde båda täckena.

Saker jag gillade:
Hotellets läge
Riktigt fin frukost (med en kock som stekte upp bland annat omelett) och roliga vitamin-shots.
Bra vattentryck i duschen (Scandic brukar ju ha riktigt snålspolande duschar där man nästan måste skaka ur vattnen ur slangen, men inte här alltså!)

Saknade/ogillade:
Kassaskåp fanns inte.
Inget skohorn.
Att man måste ha nyckelkortet istoppat för att få el.
Utsikten från rum 607 var deprimerande

Jag skulle dock gärna bo här igen.

Tips för att välja rum: Fråga efter ett rum med ordentlig utsikt (inte rum 607 som vetter mot innergården)
  • Bodde här: september 2016, reste i arbetet
1  Tack P___189852
Svar från företaget:Svarade 27 september 2016

Hei P___189852.

Tusen takk for den fine anmeldelsen etter ditt opphold hos oss.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake :)

Med vennlig hilsen