Omdömet skrevs 5 januari 2016

Läget är bra och centralt. Mycket bra frukost. "Byns bästa" enligt deras reklam.. Små men moderna rum. Ganska trång och lite omysig entré/lounge. Maten på kvällen är inte så rolig kanske. Sköna sängar som man sover gott i. När jag var där så ringde personalen och väckte mig 2 gånger efter att jag hade somnat för att kolla om det var rätt person i rummet (deras förklaring) vilket var lite irriterande såklart.

• Bodde här: oktober 2015, reste i arbetet
Tack Eddie F
Birte Bratland H, General Manager på Scandic Byparken, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2016

Hei Eddie F,

Tusen takk for din tilbakemelding. Hyggelig at du likte vår frokost, vi har vunnet Hordalands beste frokost 6 ganger, så vi er veldig stolt over den. Når det gjelder aftensbuffet så har vi nylig startet med den mandag tom torsdag, og vi holder på å videreutvikle denne. Håper vi snart har gleden av å se deg igjen!

Med vennlig hilsen
Scandic Byparken
Birte B. Hevrøy
General Manager

Omdömet skrevs 15 december 2015

Scandic Byparken ligger utmärkt centralt i Bergen. Det är nära till Bergens centrum och till hamnen med restauranger och sevärdheter. Rummet vi hade var ett hörnrum som var stort och fräscht. Badrummet skulle behöva en ansiktslyftning dock. På rummet fanns LCD-tv och minibar. WiFi var fritt och fungerade bra.
Frukostbuffén var utan motstycke och behöver inte kommenteras med annat än att den var toppen!

Tips för att välja rum: Bo högt upp då trafiken var delvis störande
  • Bodde här: november 2015, reste med familjen
Tack Bengt R
Omdömet skrevs 11 juli 2015 från mobil enhet

Har bott på många Scandic men inget som slår detta hotell när det gäller frukosten. Olika vitaminshots, mini smoothies och fräscha fruktdrinkar. Vi bodde i ett superiorroom på ca 30 kvadrat med både dusch och badkar. Rummet var rent och personalen är trevlig. Väl värt en bokning!

Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack AnnalinaP1
Birte Bratland H, Front Office Manager på Scandic Byparken, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2015

Kjære Annalina,

Tusen takk for kjempe fin tilbakemelding!
Vi er veldig opptatt av frokosten vår og setter stor pris på tilbakemeldinger vi får.

God sommer - og hjertelig velkommen tilbake til oss!

Med vennlig hilsen
Lene L. Mjeldheim

Omdömet skrevs 3 mars 2015 från mobil enhet

Fantastiskt läge,nära till ALLT. Rent och snyggt och sköna sängar. Buss, bybana och flygbussen precis utanfö. Bodde i budgetrum som var litet men välplanerat. Fantastiskt frukost. Där bor vi görna igen.

• Bodde här: februari 2015
Tack Pettersson B
Omdömet skrevs 18 juli 2014

Rummen var väldigt små och varma, antar att det senare mest är ett problem vid värmeböljor på över 25 grader, vilket vi hade. Kanonfrukost med stort utbud av varmt och kallt. Extra plus för gratis kaffe o te dygnet runt nere i Libyen. Supertrevlig personal! Perfekt läge mitt i stan.

• Bodde här: juli 2014, reste med familjen
Tack barohel