Omdömet skrevs 18 augusti 2019

Bra läge, tråkig frukost, lobbyn kunde varit bättre, fin fåtölj på rummet, saknade morgonrock, miss med kvittot, brummande ventilation. Önskade mer info om rumsklimat och hotellets miljöpolicy. Synd att gymmet byggdes om.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack mlantz709910
RadissonBluRoyal, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2020

Dear valued guest,

I appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.
We are constantly trying to improve our product and services, and your feedback is valuable in this matter.

If we can be of any further assistance, please do not hesitate to get in touch.

Best regards,
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

Ett helt ok hotell med bästa läget på bryggen.
Trevlig resturang och bar, men väldigt långsam personal.Goda drinkar.
Lite rörigt på frukosten, mycket folk men så är det väl i semestertider. Mycket och välja på så alla blev mätta o belåtna.
Trevlig personal i receptionen men incheckningen tog en väldans tid.
Rummen var ok men kanske att heltäckningsmattan skulle behövts tvättats för ett bra tag sen.
Bra var att man kunde gå direkt från det allmäns garaget och upp på hotellet.

Tack ACL1978
RadissonBluRoyal, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2019

Heisann ACL1978

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse etter ditt nylige besøk hos oss.
Det er kjekt å høre at du har hatt et hyggelig opphold, og på vegne av hele personalet her på vårt hotell ønsker jeg å takke for besøket og dine kommentarer som kan hjelpe oss med å forbedre vårt produkt.

Omdömet skrevs 20 juli 2019

Rent och trevlig personal. Frukosten var okej och det fanns lite av allt. Rummet var dock en besvikelse. Det var väldigt varmt trots endast 17 grader ute. AC-verkade inte fungerar. Det var lyhört och rummet var väldigt litet.

Tack madeleinestein2019

Heisann madeleinestein2019,

Omdömet skrevs 11 juli 2019

Gammalt men mycket fint hotel som ligger centralt. Vi hade en dubbelrum och det var mycket stor och det fanns allt som vi behövde, dvs kaffe, te. Frukosten består av olika goda bröd, mejeriproduker, kakor, frukt, grönsakker, fisk och korv. Mycket smakrika och nyttiga. Personaler är mycket vänliga och helpfulla. Om jag reser igen dit jag väljer detta hotel.

Rumstips: Rummen på 4, 5 våningar är bättre eftrsom man hör inte myket trafik.
Tack Priyanwada M

Heisann Priyanwada M,

Omdömet skrevs 15 april 2019

Ett hotell på lagom avstånd från city-kärnan och med hela Bryggen utanför dörren. Kommer du med flygbussen stannar den utanför. Ett modernt hotell i historiska omgivningar och med perfekt avstånd till både stads- och naturvandringar

Datum för vistelsen: april 2019
Tack ingemar201
RadissonBluRoyal, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2019

Heisann Ingemar201,

Det er kjekt å høre at du har hatt et hyggelig opphold og at alt falt i god smak, og på vegne av hele personalet her på vårt hotell ønsker jeg å takke for besøket og tilbakemeldingen.

Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning!

Radisson Blu Royal Hotel, Bergen