Omdömet skrevs 6 februari 2018

Trevlig och behaglig miljø som er att rekommendera till besøkare som reser på job.God miljø før avkoppling infør arbete. Personalen var profossionella och trevlig och standarden var som førvæntat. Kommer att boka samma hotel næsta gang når jag reser I tjenst.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack bagerg
Guestrelations_QHEG, Leder  på Quality Hotel Edvard Grieg, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Ingenting gleder oss mer enn å høre akkurat dette, @baberg!
Hjertlig takk for besøket og tilbakemeldingen, så sees vi plutselig igjen.

Med vennlig hilsen
Team Grieg & Hege | Hotellsjef
hege.lund@choice.no

Omdömet skrevs 6 oktober 2017 från mobil enhet

Finns egentligen inget att klaga på mer än läget, det finns varken affärer eller restauranger i närheten och till spårvagn/buss får man gå närmare en kilometer. 35 minuter in till centrum med spårvagn. Å andra sidan enbart 8 min med spårvagn till flygplatsen. Spårvagn för tätt åt båda hållen. Bra för företagsevent men inte att rekommendera för turister kanske.

Bodde här: oktober 2017
Tack MattiasJ730
Guestrelations_QHEG, Hotellsjef på Quality Hotel Edvard Grieg, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2017

Så trivelig å høre at hadde et fint besøk hos oss @Mattias J
Vi er ikke et sentrumshotell så absolutt, men mange velger oss (og heldigvis en stor andel turister) som foretrekker å bo litt utenfor sentrum og nært flyplass, samt benytter seg av vår gratis parkering. Håper likevel du tar turen tilbake til oss en vakker dag :)

På vegne av Team Grieg;
Hege | Hotellsjef
hege.lund@choice.no

Omdömet skrevs 2 augusti 2017

Vi var nöjda med det mesta. God frukost med mycket att välja på. Fräscha rum med sköna sängar. Dock var det lite trångt. Vi var 5 personer. Funkade ok för 1 natt. Gymmet var toppen. Vackert utsikt därifrån.

• Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Julia435
Guestrelations_QHEG2, Resepsjonssjef på Quality Hotel Edvard Grieg, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2017

Tusen takk for hyggelig besøk og tilbakemelding @Julia435. Vi er glade for å høre at dere har hatt det fint hos oss.

På vegnene av hele Team Grieg; hjertelig velkommen tilbake ved neste besøk til Bergen :) Med ønsker om en fortsatt god sommer!

//Birte - Resepsjonssjef

Omdömet skrevs 27 juli 2017

Bra hotell i form av standard - modernt och fräscht. Rummen hade kunnat vara bättre planerade - framförallt avhängningsmöjligheter m.m.
Städning kunde varit bättre, dammigt och skräprester från tidigare gäster.
Trevlig receptionspersonal som kunder varit ännu mera serviceminded, men man förstår att detta är ett mängdhotell med mycket gäster - ändå lyckas man inte under semestertid skapa någon aktivitet nere i barområde o.s.v.
Mycket bra lekrum och lite kvällsaktiviteter - våra barn /5 och 8 år) gillade hotellet.

Det stora negativa är restaurangen, Brasserie X. Trevliga lokaler men maten var riktigt dålig. ingen utav våra rätter var vällagade. Värst var pizzan som var helt bränd, som jag inte förstår hur man kan skicka ut till kund. När jag skickade tillbaka den så fick jag svaret att pizzorna är "slut".
Frukost var ok, men återigen var den varma delen av frukosten dåligt tillagad båda dagarna vi var där. Personal i restaurangen var till stor del oengagerad och väntetid på service alldeles för lång.

Ok hotell som sagt, modernt och fräscht, bra hotellpersonal men stort minus för restaurang.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack danieli427
Guestrelations_QHEG2, Front Office Manager på Quality Hotel Edvard Grieg, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017

Kjære @Danieli427,
Tusen takk for besøket og for at du lar oss vite hvordan du har hatt det.
Jeg har tatt opphengingstipset ditt videre til innkjøp- takk for tips. Når det gjelder renhold; det skal selvfølgelig ikke være slik at rommet ikke er tilstrekkelig vasket - dette er tatt videre til avdelingen. Vi er glade for å høre at dere liker aktivtetene for barna og at de koste seg her. Dine kommentarer vedr. restaurant er tatt opp med avdelingsleder for både restaurant og kjøkken - slik at de kan få orden på dette.

Vi håper vi ser dere igjen en annen gang, dere er hjertelig velkommen tilbake!

//Birte - Resepsjonssjef

Omdömet skrevs 10 maj 2017

Mycket bra hotell med trevlig och proffsig personal.
Ljus och fin miljö och fina rum
Jag återvänder mer än gärna till detta hotell.
Hotell nr 1i Bergen
Trivs mkt bra här
Stilrent och smakfullt inrett med hög standard

• Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Tack 508magnusi
Guestrelations_QHEG, Hotellsjef på Quality Hotel Edvard Grieg, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2017

Kjære @508magnusi
Herlig å høre at du hadde et trivelig besøk hos oss og vi bare elsker at vi er hotell nr 1 for deg i Bergen!

Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake :)

//Hege - Hotellsjef
hege.lund@choice.no | 55 98 01 32