Omdömet skrevs 15 december 2017

Fick snabbt hjälp med att finna lämplig transport till flygplatsen - Bybanen för NOK 57 istället för flera hundra NOK för taxi! Frukosten är mycket varierad och rikligt tilltagen, tyvärr är priserna i restaurangen relativt höga

Datum för vistelsen: december 2017
Tack 594larsw
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2017

Kjære Gjest!
Takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss!
Vi er så glade for å lese at du hadde et hyggelig opphold og fikk god hjelp av våre kolleger!
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved neste besøk til Bergen.

Omdömet skrevs 16 oktober 2017

Lite struligt vid incheckningen eftersom mitt rum av någon anledning annullerats men det löste sig och jag fick rummet med fantastisk utsikt och lilla balkongen med utsikt över vattnet. Skön säng. Badrummet var lite mörkt, lite underlig placering på toalett och dusch (borde bytt utrymme) Tvålautomat på bakom dig vid handfat känns lite tokigt.
Frukosten riklig och god. Bra Wifi. Parkering valde jag i CityGaraget. Utmärkt.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Pilgrim2014
Sølvi S, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2017

Kjære Pilgrim2014!
TUSEN TAKK for din svært hyggelige tilbakemelding!
Vi er så glade for at du hadde et hyggelig opphold, og takk for dine forslag til forbedringer.
Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 7 juni 2017

Ett hotell med allt du kan önska i form av fina lokaler och fräscha rum med en ombonad känsla, god mat och dryck och utmärkt service. Fantastisk frukostbuffé. Perfekt läge i Bergen nära "allt" och med vacker utsikt.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 380stenj
SolviSolmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2017

Kjære 380stenj!
WOW - for en hyggelig tilbakemelding å få!
Vi setter virkelig stor pris på din beskrivelse, og håper å se deg tilbake hos oss i nær fremtid.

Omdömet skrevs 24 maj 2017

Fungerar bra vid incheckning med snabb hantering och tydliga svar. Frukosten utmärkt - bortsett från juicen som borde bytas ut tlll färskpressade varianter. Nära till allmänna kommunikationer dvs flygbuss, båt och stadsbussar,

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 594larsw
SolviSolmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2017

Kjære 594larsw!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss! Vi setter så stor pris på at du tar deg tid til dette!
Veldig trivelig å se at du opplevde både frokost og service i resepsjon så positivt.
Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss i nær fremtid.

Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Vi hade ett deluxerum med fantastisk utsikt över Bryggen. Norge är ju dyrt, men vi tyckte faktiskt det var prisvärt. Jättebra mat. Det "romantikpaket" som jag beställde till rummet före ankomst överträffade också alla förväntningar.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack JanCza
SolviSolmunde, Daglig leder på Clarion Hotel Admiral, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2017

Kjære Jan C!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss!
Så hyggelig at du virkelig fikk et romantisk opphold som du ønsket deg, og at du var fornøyd med pris og kvalitet!
Vi håper å ønske deg velkommen tilbake til oss i nær fremtid.