Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 174 US$/natt.

Comfort Hotel Trondheim(Trondheim)
Scandic Nidelven(Trondheim)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 139 US$/natt.

Quality Hotel Augustin(Trondheim)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 128 US$/natt.

Scandic Solsiden(Trondheim)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 117 US$/natt.

Quality Hotel Panorama(Trondheim)
  • Fri parkering
Trondheim Vandrerhjem(Trondheim)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Vi väljer detta hotell när vi besöker Trondheim för då vet vi att besöket ej kan bli bättre.
Vi stortrivs! Hotellet ger oss en maximal upplevelse av Trondheim, med nära kontakt med fjorden och stadens centrum med alla dess aktiviteter.

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 303andersn
Hilde Alice K, General Manager på Clarion Hotel & Congress Trondheim, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017

Kjære 303andersn,
Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og topp score i forbindelse med oppholdet ditt her hos oss! Det gjør meg så glad å lese at du velger oss hver gang du er i Trondheim! Vi elsker å gi våre gjester det lille ekstra og det gleder meg å se at hotellet er med på å gi dere en topp opplevelse av Trondheim!

Og ja, det er unikt, med fjorden rett utenfor hotellets vegger, og sentrum så nære. Det må bare oppleves. :) Takk for at du deler dette med andre på Tripadvisor!

Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake!
Med vennlig hilsen Hilde Kvernrød, General Manager

Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Fantastisk frukost och sköna sängar. Parkeringen kostar 230kr dygn vilket är ganska dyrt. Rummen var rena och fräscha men saknade golvvärme och/eller badrumsmatta i badrummet då golvet blev väldigt blött i samband med dusch. Vi hade grannar som festade långt in på natten och jag försökte då ringa ner till den dygnet runt bemannade receptionen utan att få något svar..

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Michaelasthlm1
Hilde Alice K, General Manager på Clarion Hotel & Congress Trondheim, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017

Kjære Michaelasthlm1,
Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at våre gjester deler sine erfaringer med andre. Så godt å se at du likte sengene våre, at rommene var rene og freshe, og at frokosten smakte!
Det er veldig leit at dere ikke nådde gjennom til resepsjonen på natten, det skal vi se nærmere på. Angående parkeringen, så er det et Trondheim Parkering som er ansvarlige for dette. Ønsker deg en fin sommer videre og velkommen tilbake igjen!
Med vennlig hilsen Hilde Kvernrød, General Manager.

Omdömet skrevs 25 juli 2017

Vi var väldigt nöjda med Clarion hotel och Congress i Trondheim. Hotellet låg 10 min gånger från torget i Trodnheim. Utanför hotellet som var väldigt nybyggt höll ett flertal nybyggnationer på. När hela hamnområdet är uppbyggt sen blir läget desto bättre.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack J5062JMadamk
Hilde Alice K, General Manager på Clarion Hotel & Congress Trondheim, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017

Kjære J5062JMadamk,
Tusen takk for hyggelige ord og full score! Det setter vi enormt stor pris på! Det er gøy å se at våre gjester har utforsket både hotellet og området rundt. Og ja, Brattøra kommer til å bli et flott byrom når alt står ferdig! :)
Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake igjen!

Omdömet skrevs 25 maj 2017

Jag blev uppgraderad till ett bättre rum då det var 17 maj! Mycket fin utsikt över fjorden. Fint rum och fint badrum. Mycket bra frukost. Gratis Wifi fungerade perfekt. Då jag skulle stiga på Hurtigruten i Trondheim dagen efter, var det här hotellet det som låg närmast till båten.

• Bodde här: maj 2017, reste ensam
Tack Hans N
Hilde Alice K, General Manager på Clarion Hotel & Congress Trondheim, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2017

Kjære Hans N,
tusen takk for flott tilbakemelding og fantastisk bra score, og for at du deler det med oss på Tripadvisor. Det setter vi stor pris på.
Vi søker hele tiden å levere Service with Passion, og da er slike tilbakemeldinger utrolig hyggelig lesing.
Jeg ønsker deg en flott weekend, og velkommen igjen ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 14 februari 2017

Bra hotell, fina rum, skön säng, välstädat, stor frukost, snygg inredning och fantastiskt läge men riktigt dålig på att hantera möten! Beställningar på kaffe/vatten/tilltugg som skall vara på plats bestämda tider före mötet fick vi påminna om flera gånger (både dag 1 och dag 2!!) och de levererades i rummet försent under pågående möte:-(. Den förbeställda middagen för ca 40 pers fick vi vänta på i över 1 timme = grymt underbetyg!
Så totaltintrycket är ett trevligt hotell men skall du ha möten så välj ett annat hotell!

• Bodde här: februari 2017, reste i arbetet
Tack Christina S
Hilde Alice K, General Manager på Clarion Hotel & Congress Trondheim, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2017

Kjære Christina S,
takk for dine tilbakemeldinger. Vi setter stor pris på å få høre hvordan våre gjester opplever oppholdet her hos oss, da det forteller oss hva som er bra og hva som kan gjøres bedre. Jeg beklager at oppholdet ikke svarte til forventningene. Jeg vil følge opp dette internt slik at vi kan sikre at dette ikke skjer igjen.
Jeg ønsker deg en flott weekend, og velkommen tilbake til Trondheim ved en senere anledning.