Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Väldigt positivt överraskad. Trevlig personal tog emot i den fina receptionen med härliga färger på interiören. Gott kaffe i nespressomaskinen som vi satt och njöt av innan vi gick ut på stan. Frukosten motsvarade en helt normal hotellfrukost. Goda olika smoothies och mycket fisk som ofta på hotell i Norge. Kvällsmaten som ingår höll bra klass jämfört med andra hotell i utbud. Dock kan jag rekomendera att inte komma för sent. Sista timmen innan den stänger fylldes det på dåligt båda kvällarna när vi var där. Fräscht och rent rum med minibar, kaffe och te. Överraskande var det med Wifi BOSE högtalaren på rummet att koppla telefonen till. Har aldrig sett det förut. Totalt sett var det en bra vistelse och här kommer vi bo igen vid nästa vistelse.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 413jang
ThonHotelNidaros, Resepsjonen på Thon Hotel Nidaros, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2020

kjære 413jang,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse, det setter vi stor pris på.

Det er veldig hyggelig å lese at du er positivt overasket over oppholdet. Artig at du synes resepsjonen har herlige farger, vi synes det er flotte farger vi og :)
Ekstra hyggelig er det å lese at du synes personalet er hyggelig, og at du fant maten og boose høytaleren bra.

Du er hjertelig velkommen tilbake! :)

Med vennlig hilsen Nina H.

Omdömet skrevs 8 november 2018 från mobil enhet

Allt blir väl centralt i en liten stad, men enkelt hotell med bra läge. Risk för lite liv på gatan, men inget oroväckande. Bra sängar. Lite slitet. Psykedeliska mattor i korridoren vilket kolliderar totalt med helhetsintrycket.

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack StefanD53
ThonHotelNidaros, Resepsjon på Thon Hotel Nidaros, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2018

Kjære Stefan D,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Godt at du likte sengen våre.

Med vennlig hilsen Nina H.

Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Det stora positiva med detta hotellet var att det var inkl i priset en enkel kvällsmat, frukosten höll en bra och hög standard, rummet var litet och trångt men det spelade inte så stor roll då jag var ute hela dagarna, kan tänka mig att bo här vid nästa Trondheimstur

Datum för vistelsen: juni 2018
Restyp: Reste ensam
Tack jonas a
ThonHotelNidaros, Resepsjonssjef på Thon Hotel Nidaros, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2018

Hei Najonas13

Det var en veldig hyggelig tilbakemeldng. Kveldsmaten vil vi fortsette med 7 dager I uken. Så fint at du likte den. Du er hjertlig velkommen tilbake til oss.

m.v.h
Merete

Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Stannade här två nätter då det var ett fantastiskt väder. Nackdelen med att det var 25 grader ute var att det var galet varmt i rummet hela natten. I övrigt var rummet fint, men toan var pytteliten och liksom 1 1/2 trappsteg upp - utan trappsteg. Lite jobbigt om man har dåliga knän

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 48mauds
ThonHotelGildevangen, Front Desk på Thon Hotel Nidaros, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2017

Kjære Maud S,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Så flott å høre at du fikk godt vær når du besøkte oss, at det ble fryktelig varmt på rommet må vi bare beklage. Vi håper du legger turen innom oss neste gang du besøker Trondheim! Vi ønsker deg hjertelig velkommen!
Med vennlig hilsen
Louise H.

Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande varje gång vi passerade receptionen. Fin frukost, och de bjöd på kvällsmat! Rummet var ganska litet, men riktigt snyggt och påkostat. Hela hotellet var färgstarkt och smakfullt inrett. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack HeMark
ThonHotelGildevangen, Front Desk på Thon Hotel Nidaros, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2017

Kjære HeMark,
Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er svært hyggelig å lese at dere var fornøyde med oppholdet hos oss! Det er også svært gledelig å lese at dere satte pris på vår nye fargerike drakt, frokost og kveldsmat! Vi håper å se dere snart igjen og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss!
Med vennlig hilsen
Louise H.