Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 150 US$/natt.

Comfort Hotel Trondheim(Trondheim)
Scandic Nidelven(Trondheim)
Quality Hotel Augustin(Trondheim)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 140 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 03/08
Scandic Solsiden(Trondheim)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 118 US$/natt.

Quality Hotel Panorama(Trondheim)
Quality Hotels
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 139 US$/natt.

Trondheim Vandrerhjem(Trondheim)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Rummet var rymligt, rent och snyggt. Hotellet ser helt nytt ut. På TripAdvisors sida anges att det finns en pool. Någon sådan existerar ej. Frukosten håller inte Radisson klass om man jämför med Stockholm, Bryssel eller Warszawa. Lite besvikna blev vi. Parkeringen för 300 kr dygnet är saftigt. Överlag är vi ändå mycket nöjda!

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Matts J
Daniel S, Service Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2017

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glade oppholdet stort sett svarte til forventningene, og håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Daniel S.
Service Manager

Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Bra rymliga rum, sköna sängar. Fräscht badrum. Frukosten var god och utbudet stort. Dock lite trångt vissa tider. (Sön). Vi tränade även i gymmet och även det var fint och hade ok utbud av maskiner och vikter. Ligger bra centralt och flygbussen stannar utanför hotellet och går ca 2 gånger i timmen. (Vissa tider/säsonger oftare).

Bodde här: juli 2017
Tack Tina A
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017

Kjære gjest''

Takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord fra ditt opphold her i Trondheim.

Det gleder oss å høre at vi innfridde dine forventninger.

Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

ringde till reseptionen för att berätta att vi inte hade fått kaffepulver på rummet, tjejen som svarade sa att jag kunde komma ned så skulle jag få ett par påsar..., frukost buffen var ok men inte så fantastisk som de skröt om, saknade bacon, omelett, fler ost alternativer mm standarden brukar att vara högre på radisson. Ett plus var god service i samband med att jag fick ett par flisor i handen efter att ha badat bastu.., ett ok hotel utan att överraska positivt.

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack najonas13
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2017

Kjære Jonas

Ser du hadde noen små utfordringer som heldigvis ble løst til slutt.

Når det gjelder frokosten, så følger vi kjedens standard i så måte, men det er likevel fullt mulig å bestille både bacon og omelett ved henvendelse til servitør.

Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake så snart du er på disse kanter.

Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Hotellet är fint, supertrevlig personal, frukosten var fantastisk med stort sortiment, god mat och hänsyn till detaljerna, allt såg så fint ut. Läget var perfekt, nära tågstationen och promenadavstånd till nästan allt.

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack viveka_daura
Signe K, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2017

Kjære gjest

Det gleder oss å høre at vi innfridde dine forventninger.

Ser frem til å ønske deg velkommen tilbaken så snart anledningen byr seg.

Omdömet skrevs 22 oktober 2016

Hotellet är överlag bra. Fint rum och trevlig personal. Frukosten har bra utbud men herregud så mycket folk och få platser. Personalen skulle tjäna på att bordsplacera folk då det inte skulle bli kö och kaos precis runt frukostbuffén. Tips är att gå när frukosten öppnar innan all kaos börjar.

Jag skulle vilja ge hotellet 3,5 i betyg och det som drar ner är att det var ganska smutsigt,både i gemensamma utrymmen samt rummets badrum.

När jag såg bilder på hotellet innan besöket trodde jag att jag självfallet skulle ha ett rum med fönster utåt (eftersom typ hela hotellet är byggt av fönster). Bra att veta är att glasbyggnaden på hotellet är gemensamma utrymmen... Väldigt få fönster har utsikt över hamnen utan de flesta har inåt mot gemensamma utrymmen i hotellet.

Skulle ändå rekommendera hotellet då priset, läget och personalen överlag väldigt bra!

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Camilla S
Eva B, Cluster M&E Booking Manager på Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2016

Kjære gjest.
Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du var fornøyd.
De periodene det er fullt på hotellet prøver vi ved innsjekk (og nå også med info i heisene) og be gjestene komme tidlig til frokost for å unngå kø. Allikevel så vil mange sove lengst mulig, så beklager at du opplevde kø i frokosten.
Dette med renhold skal vi ta videre internt hos oss og følge opp.

Håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Eva Brevik
Cluster M&E Booking Manager