“Uppfyller inte förväntningarna”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Quality Hotel Augustin
Rankad som nummer 14 av 25 hotell i Trondheim
Omdömet skrevs juli 23 2016

Svagt! I jämförelse med hemsidans bilder och beskrivningar blev vi missnöjda. Ofräscht och slitet. Varmt utan ventilation. Bullrigt utanför då vi var tvungna att ha fönstren öppna. Minibar utlovades i beskrivningen fanns ej i verkligheten. Frukosten höll inte helker vad som utlovats. Personalen såg inte när maten tig slut och vissa varor var ofräscha. Medlemsförmåner lyste med sin frånvaro. Kort och gott ett bottennapp!

• Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack 860niclass

Omdömet skrevs juli 21 2016

Positivt - närhet till allt, trevligt bemötande i receptionen, förslag på sevärdheter o matställen, väldigt centralt nära till shopping, domkyrkan, dålig säng, plastglas att dricka ur bra frukost men laktosfri fil fanns inte

• Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack E4854JLevam
Omdömet skrevs juli 17 2016

Hotellet ligger mitt i centrum så läget är perfekt.Mysig lobby.Rummen är lite slitna likaså badrummet, men det var rent.Frukosten var ok, har bott på ett flertal hotell i Trondheim och detta var inte det bästa.Trevlig personal.

• Bodde här: Juli 2016, reste med vänner
Tack louise981
Omdömet skrevs juli 4 2016

Detta är allmant bra läge men standarden måste höjas. Renhet inte allra bästa. Städ personalen slarvar som ska inte vara en 4* hotel i NORDEN. Bad rummet måste ha necessay saker.
Annars receptionen fungerar bra och mycket vänliga personalen.

• Bodde här: Juni 2016, reste i arbetet
Tack Murari M
Omdömet skrevs juni 1 2016 från mobil enhet

Det funkar bra som stopover eller om man bara måste ha ett rum mitt i centrum. I övrigt så ser allt här ganska gammalt ut, dålig luftkonditionering på rummen och en ganska dålig frukost. För familjer utan några större krav så är det helt ok men vill man ha det lilla extra så bör man boka någon annanstans:)

Bodde här: Juni 2016, reste i arbetet
Tack Daniel O
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Trondheimhotell
0.7 km bort
Comfort Hotel Park
Nr 8 av 25 i Trondheim
454 omdömen
Visa priser

Besökt Quality Hotel Augustin? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Quality Hotel Augustin

Adress: Kongens gate 26, Trondheim 7011, Norge
Region: Norge > Central Norway > Sør-Trøndelag > Trondheim Municipality > Trondheim
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 14 av 25 hotell i Trondheim
Prisklass: 961 kr - 1 629 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Quality Hotel Augustin 4*
Antal rum: 136
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Nordic Choice Hotels, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia, Hotelopia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Quality Hotel Augustin. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?