Quality Hotel Augustin
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Comfort Hotel Park(Trondheim)
Comfort Hotel Trondheim(Trondheim)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs juli 21 2016

Positivt - närhet till allt, trevligt bemötande i receptionen, förslag på sevärdheter o matställen, väldigt centralt nära till shopping, domkyrkan, dålig säng, plastglas att dricka ur bra frukost men laktosfri fil fanns inte

• Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack E4854JLevam
Omdömet skrevs juli 17 2016

Hotellet ligger mitt i centrum så läget är perfekt.Mysig lobby.Rummen är lite slitna likaså badrummet, men det var rent.Frukosten var ok, har bott på ett flertal hotell i Trondheim och detta var inte det bästa.Trevlig personal.

• Bodde här: Juli 2016, reste med vänner
Tack louise981
Omdömet skrevs juli 4 2016

Detta är allmant bra läge men standarden måste höjas. Renhet inte allra bästa. Städ personalen slarvar som ska inte vara en 4* hotel i NORDEN. Bad rummet måste ha necessay saker.
Annars receptionen fungerar bra och mycket vänliga personalen.

• Bodde här: Juni 2016, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Murari M
Omdömet skrevs juni 1 2016 från mobil enhet

Det funkar bra som stopover eller om man bara måste ha ett rum mitt i centrum. I övrigt så ser allt här ganska gammalt ut, dålig luftkonditionering på rummen och en ganska dålig frukost. För familjer utan några större krav så är det helt ok men vill man ha det lilla extra så bör man boka någon annanstans:)

Bodde här: Juni 2016, reste i arbetet
Tack Daniel O
Omdömet skrevs mars 10 2016 från mobil enhet

Vid första blick är det ett fint rum, när man ser lite närmare är det tydligt att de är väldigt dåliga på att städa...Ok frukost, Choice hotell är väl inte de bästa här men helt ok. Efter en natt ber jag anställd i receptionen att få någon att byta dusch huvud då det kommer lika mycket vatten ut i fel ende...Efter 4 nätter är det fortfarande inte åtgärdat Känns lite nonchalant...
Helt ok vecka men borde kunna vara bättre.

Bodde här: Mars 2016, reste i arbetet
Tack MalinT
Sandra P, Leder  på Quality Hotel Augustin, svarade på det här omdömetSvarade mars 17 2016

Kjære Malin,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding fra ditt opphold.
Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service.

Det er svært lei oss at dusjhode/slang ikke blev ordnet etter du meldt i fra om problemet.

Jeg håper likevel vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse.

Med ønske om en god dag!