Omdömet skrevs 1 juni 2016 från mobil enhet

Det funkar bra som stopover eller om man bara måste ha ett rum mitt i centrum. I övrigt så ser allt här ganska gammalt ut, dålig luftkonditionering på rummen och en ganska dålig frukost. För familjer utan några större krav så är det helt ok men vill man ha det lilla extra så bör man boka någon annanstans:)

Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
Tack Daniel O
Omdömet skrevs 10 mars 2016 från mobil enhet

Vid första blick är det ett fint rum, när man ser lite närmare är det tydligt att de är väldigt dåliga på att städa...Ok frukost, Choice hotell är väl inte de bästa här men helt ok. Efter en natt ber jag anställd i receptionen att få någon att byta dusch huvud då det kommer lika mycket vatten ut i fel ende...Efter 4 nätter är det fortfarande inte åtgärdat Känns lite nonchalant...
Helt ok vecka men borde kunna vara bättre.

Bodde här: mars 2016, reste i arbetet
Tack MalinT
Sandra P, Leder  på Quality Hotel Augustin, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2016

Kjære Malin,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding fra ditt opphold.
Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service.

Det er svært lei oss at dusjhode/slang ikke blev ordnet etter du meldt i fra om problemet.

Jeg håper likevel vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse.

Med ønske om en god dag!

Omdömet skrevs 1 februari 2016

Mycket bra och trevliga personalen i receptionen och övrigt.
Bra städ personalen och hjälpsama.
Mycket bra läge i Trondheim med bra kommunikation med Bus till Flyggplats och annat.
jag varit där antal gånger och kommer att vara där i fortsättningen 6- 8 ggr till under 2016.

• Bodde här: januari 2016, reste i arbetet
Tack Murari M
Sandra P, Manager på Quality Hotel Augustin, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2016

Hei Murari M,

Tusen takk for at du tatt deg tid å gi oss en tilbakemelding. Det setter vi stort pris på.

Veldig hyggelig å høre at du har vatt her flere ganger og at du kommer tilbake til oss under 2016 :) Det ser vi frem til!

Ønsker deg en riktig god påske!

Omdömet skrevs 25 september 2015

Något slitet hotell i centrala Trondheim. Nära till allt känns det som. Fantastiskt att promenera eller cykla i närheten. Kort väg till havet eller ner till de fina bryggorna eller kanalerna. OK frukost.

• Bodde här: september 2015, reste i arbetet
Tack Oddbjorn E
E A, Owner på Quality Hotel Augustin, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2015

Hei Oddbjørn,

takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av oss. Det setter vi pris på!
Det er bra å lese at du likte vår sentrale beliggenhet.

Med vennlig hilsen
Eivind
Quality Hotel Augustin

Omdömet skrevs 19 augusti 2015

kom sent på kvællen och det gick så snabbt med incheck och recetionisten var så trevligt. rummet var rena och skøna, platsen var vældigt næra till allt, mitt i centrum. frukost var vældigt bra utbud och service otroligt bra, frukost perosnal gå runt och erbjuda extra kaffe.

• Bodde här: augusti 2015, reste i arbetet
Tack theresa193
E A, Owner på Quality Hotel Augustin, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2015

Hei Theresa,

tusen takk for at du har delt ditt gode inntrykk av vårt hotell med andre reisende.
Det setter vi stor priser.

Hjertelig velkommen tilbake neste gang du / dere kommer til Trondheim.

Med vennlig hilsen
Eivind