“Fräscha smaker och bra ginutbud”
Omdöme om Kverneriet Tonsberg

Kverneriet Tonsberg
Rankad som nr 1 av 93 Restauranger i Tönsberg
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

En superbra restaurang med fräscha och spännande smakkombinationer. Ett bra utbud i ginbaren och fin uteservering. Laxsalladen kan rekommenderas liksom alla hamburgare.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Lisa J
Kate B, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2018

Hei Lisa!

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er glade for å høre at du likte de forskjellige smakskombinasjonene våre samt med gin alternativene våre. Det er hyggelig å høre at dere koste du med laksesalat og burger på uteserveringen! Vi gleder oss til du kommer igjen,

Vennlig hilsen Kate

Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Mysig restaurang ,även mysigt sitta ute på sommaren.
Åt deras cricket 2.0 och vanliga pommes var supergod hamburgare , dom andra åt diverse andra Hamburgare alla var jättegoda.

Datum för besöket: september 2017
Tack Tord T
Camilla K, Guest Relations Manager på Kverneriet Tonsberg, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2017

Hei Tord! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en fin ameldelse, vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Varmt velkommen tilbake! Vennelig hilsen, Camilla

Omdömet skrevs 28 juli 2016 från mobil enhet

Helt okej, men skulle inte återkomma, dock super bra personal och service!
Behöver jobba på maten, beställde välstekt burgare då jag är gravid. Fick en som ej var genomstekt. Sen finns inte smakerna. Tyvärr

Datum för besöket: juli 2016
Tack Elin G
Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, väldigt kvick service. Utsökt läge, kanonmat. Presentationen kunde varit något bättre, men med tanke på stadens storlek; världsklass att ha en sådant här ställe. 4,5/5.

Datum för besöket: juli 2016
Tack RickardCharles
Omdömet skrevs 16 april 2016

En helt fantastik burgare som inte går att jämföra med någon burgare tidigare. Vi provade deras Umami Burgare. Här kombineras smakerna så att tungan slår glädjevolter. Servicen var toppen. Vår servitör berättade lite om stället och att de lagar allt från grunden. Pommesen är handskurna. Allt var att den rätta känslan ska vara där. Hembakat bröd mm. Stället är tydligen startat av 2 göteborgare. Enda minuset är att denna kedjan inte finns i sverige. Skulle garanterat bli stammis där.

Datum för besöket: april 2016
Tack Qwertman

Resenärer som tittade på Kverneriet Tonsberg tittade också på

Tönsberg, Tonsberg Municipality

Besökt Kverneriet Tonsberg? Berätta vad du tyckte!