Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com126 US$
Tripadvisor126 US$
Vio.com
Travelocity126 US$
Etrip
Omdömet skrevs 17 september 2017

Mycket trevligt hotell med bra priser.
Möjlighet att ha med hund på rummet.
Trevligt läge med möjlighet att upptäcka byn till fots. Många restauranger med varierande utbud och priser. Enkelt att nå med bil.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack 953ulricab
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tonsberg, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2017

Hei 953ulricab,

Tusen takk for flott tilbakemelding og for besøket.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen! :-)

Omdömet skrevs 9 september 2017

Rummet var fräscht. Dessutom tyst och blev perfekt mörklagt. Uppskattar tillgängliga elkontakter och att kunna släcka hela rummet vid sängen. Lobby och restaurang luftiga, fräscha och moderna. Men viktigast av allt. Personalen var fantastiska. Det kändes som de verkligen trivdes med sina jobb.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack eva_lonn
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tonsberg, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2017

Hei eva-lonn,

Tusen takk for besøket, og for en utrolig fin tilbakemelding.

Vi synes det er så hyggelig å høre at du har hatt det fint hos oss, og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning.

Ønsker deg en fin uke! :-)

Omdömet skrevs 27 augusti 2017

Lite dyrt för ganska enkla rum och badrum. Badrum har ingen bra lösning för vatten från dusch med vikskärm. Saknar reglering för luftkonditionering. Stor och omfattande frukost. Trevlig buffe till lunch.

Tack 696ingvark
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tonsberg, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2017

Hei 696ingvark,

Tusen takk for tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt hos oss, det er hyggelig å høre at du har hatt det fint under besøket og kost deg med vår frokost og lunsj.

Tusen takk for besøket, vi håper på å få ønske deg velkommen igjen! :-)

Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Lyxigt och ändå familjärt hotell. Läget är otrolig och har man rum mot vattnet blir det ett extra plus. Frukostbuffén har allt man kan önska sig.
Parkering är dyrt i området oavsett man väljer hotellets el på gatan.

Tack Lena J
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tonsberg, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2017

Hei Lena J.,

Tusen takk for fin tilbakemelding på Tripadvisor.

Så hyggelig å høre at du har hatt det fint under ditt besøk hos oss, vi håper på å se deg igjen ved en senere anledning.

Ønsker deg en fin weekend! :-)

Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Det var ett kanon hotell med kanon frukost, där fanns allt. Trevlig personal, trevliga rum, kanske en aning för mjuk säng för min del, annars var allt kanon. Bokningen gick smidigt att göra på nätet. Tack

Tack yvonnel641
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tonsberg, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017

Hei yvonnel641,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det gleder oss å høre at du har hatt det fint under ditt besøk hos oss.

Vi ønsker deg en fin sensommer og håper på å få ønske deg velkommen igjen! :-)