Omdömet skrevs 1 augusti 2016

Bra beläget hotell med brister i WIFI och hantering av garagefunktionen. Vissa svårigheter att få extra kort till rummet. Något högljudd omgivning ( lördag kväll). Konstig enkät som kräver 200 tecken i ett omdöme

• Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack larsa258
Jeanette C, General Manager på Quality Hotel Klubben, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2016

Kjære gjest,
Først og fremst takk for at du har tatt deg tid til å besvare vårt spørreskjema.
Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service.

Det er svært beklagelig at du ikke har funnet standarden hos oss tilfredsstillende under ditt opphold. Det er naturligvis ikke det inntrykket vi ønsker at våre gjester skal sitte igjen med.
Vi er likevel litt overrasket, da vi daglig mottar mange svært positive tilbakemeldinger fra våre gjester.
Vi tar derfor dine tilbakemeldinger til etterretning, da det ser ut til at vi fortsatt har forbedringsområder å jobbe videre med.

Jeg håper likevel vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse.

Med ønske om en god dag!

Omdömet skrevs 6 juli 2016

Övernattade i tjänsten en måndag i juli och nyttjade inte hotellets faciliteter på grund av jobb. Trevlig och imötekommande personal i receptionen, mycket smidigt att parkera bilen i hotellets eget garage som finns i samma byggnad som hotellet. Frukosten var fräsch, med ett stort utbud att välja på. Hotellet ligger centralt och jag hade ett rum med utsikt över vattnet.

• Bodde här: juli 2016, reste i arbetet
Tack Lina L
Jeanette C, General Manager på Quality Hotel Klubben, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2016

Kjære Lina,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.Vi setter stor pris på det og leser alle vi får.
Så hyggelig at du trives hos oss. Det er det som er det viktigste for oss som jobber her.
Vi er også i gang med å bygge en ny frokostbuffet og vi skal få på plass et treningsrom.

Ønsker deg en fortsatt strålende sommer så håper jeg at du kommer tilbake til Klubben neste gang du er i Tønsberg.

Omdömet skrevs 27 januari 2016

Otroligt mycket ljud från hissar, personal, gäster, droppande från toaletten, från taket (ev fläktar etc.?). Kall mat på frukosten som bör vara varm, dålig service från personalen i receptionen. Blev lovad ett kvitto på min mail, fick inget. Personalen ringde privata samtal så att jag fick vänta med att checka in osv.

• Bodde här: januari 2016, reste i arbetet
Tack 286maxa
Jeanette C, General Manager på Quality Hotel Klubben, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2016

Kjære gjest,

Det er svært beklagelig at du ikke har funnet standarden på Klubben tilfredsstillende under ditt opphold. Det er naturligvis ikke det inntrykket vi ønsker at våre gjester skal sitte igjen med. Jeg lover at alle dine synspunkter blir tatt opp og her jobbes med forbedring.

Jeg har forsøkt å ringe deg denne uken for å ta en prat. Jeg forsøker igjen.

Med ønske om en god dag!

Med venlig hilsen

Omdömet skrevs 1 september 2015

Bodde på Hotel Klubben ett par nätter för 40 år sedan. Det var vinter och kallt. Minns det då som ett mycket bra och modernt hotel.
Nu sommar och fantastisk väder.
Rum var inte bokat på förhand. Men det ordnad sig med receptionens trevliga medarbetare.
Rummet vi fick var ut mot Bryggan. Rent och snyggt med bra sängar. Badrummet kändes lite slitet men rent.
En varm sommarnatt med öppnat fönster för att få svalka blir lite jobbigt med störande trafik. Saknade luftkonditionera men fläkt fanns. Men en natt kan man klara.
Frukostbuffén hade allt man kunde önska.
Och Tönsberg ska upplevas på sommaren.

Tips för att välja rum: Utsikt mot Bryggan.
  • Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Bengt K
Jeanette C, General Manager på Quality Hotel Klubben, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2015

Kjære Bengt,
Tusen takk for din tilbakemelding. Vi leser alle vi får og prøver hver dag å gjøre Klubben til et enda bedre sted å være. Så hyggelig at du liker Tønsberg. Da må du komme igjen før det har gått 40 år til :)

Ha en flott dag så sees vi.

Omdömet skrevs 30 augusti 2015

Trevlig hotell med bra läge nära bryggan i Tönsberg. Se till att få ett rum med balkon mot vattnet, annars kan det kvitta.Trevlig personal och bra frukost. Värt ett besök när man besöka Tönsberg. Bryggan nära hotellet är värd ett besök

• Bodde här: augusti 2015, reste i arbetet
Tack Philip C

Hei Philip,
Takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Håper du velger å besøke oss neste gang du er i Tønsberg.

Ha en strålende høst.