Boka nu, betala på plats
Vio.com150 US$
Travelocity135 US$
Priceline150 US$
Omdömet skrevs 6 juli 2016

Övernattade i tjänsten en måndag i juli och nyttjade inte hotellets faciliteter på grund av jobb. Trevlig och imötekommande personal i receptionen, mycket smidigt att parkera bilen i hotellets eget garage som finns i samma byggnad som hotellet. Frukosten var fräsch, med ett stort utbud att välja på. Hotellet ligger centralt och jag hade ett rum med utsikt över vattnet.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Lina L
Jeanette C, General Manager på Hotel Klubben, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2016

Kjære Lina,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.Vi setter stor pris på det og leser alle vi får.
Så hyggelig at du trives hos oss. Det er det som er det viktigste for oss som jobber her.
Vi er også i gang med å bygge en ny frokostbuffet og vi skal få på plass et treningsrom.

Ønsker deg en fortsatt strålende sommer så håper jeg at du kommer tilbake til Klubben neste gang du er i Tønsberg.

Omdömet skrevs 27 januari 2016

Otroligt mycket ljud från hissar, personal, gäster, droppande från toaletten, från taket (ev fläktar etc.?). Kall mat på frukosten som bör vara varm, dålig service från personalen i receptionen. Blev lovad ett kvitto på min mail, fick inget. Personalen ringde privata samtal så att jag fick vänta med att checka in osv.

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack 286maxa
Jeanette C, General Manager på Hotel Klubben, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2016

Kjære gjest,
Først og fremst takk for at du har tatt deg tid til å besvare vårt spørreskjema.
Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service.

Det er svært beklagelig at du ikke har funnet standarden på Klubben tilfredsstillende under ditt opphold. Det er naturligvis ikke det inntrykket vi ønsker at våre gjester skal sitte igjen med. Jeg lover at alle dine synspunkter blir tatt opp og her jobbes med forbedring.
Vi er likevel litt overrasket, da vi daglig mottar mange svært positive tilbakemeldinger fra våre gjester.

Jeg har forsøkt å ringe deg denne uken for å ta en prat. Jeg forsøker igjen.

Jeg håper likevel vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse.

Med ønske om en god dag!

Med venlig hilsen

Omdömet skrevs 1 september 2015

Bodde på Hotel Klubben ett par nätter för 40 år sedan. Det var vinter och kallt. Minns det då som ett mycket bra och modernt hotel.
Nu sommar och fantastisk väder.
Rum var inte bokat på förhand. Men det ordnad sig med receptionens trevliga medarbetare.
Rummet vi fick var ut mot Bryggan. Rent och snyggt med bra sängar. Badrummet kändes lite slitet men rent.
En varm sommarnatt med öppnat fönster för att få svalka blir lite jobbigt med störande trafik. Saknade luftkonditionera men fläkt fanns. Men en natt kan man klara.
Frukostbuffén hade allt man kunde önska.
Och Tönsberg ska upplevas på sommaren.

Rumstips: Utsikt mot Bryggan.
Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Anchor_Delta
Jeanette C, General Manager på Hotel Klubben, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2015

Kjære Bengt,
Tusen takk for din tilbakemelding. Vi leser alle vi får og prøver hver dag å gjøre Klubben til et enda bedre sted å være. Så hyggelig at du liker Tønsberg. Da må du komme igjen før det har gått 40 år til :)

Ha en flott dag så sees vi.

Omdömet skrevs 30 augusti 2015

Trevlig hotell med bra läge nära bryggan i Tönsberg. Se till att få ett rum med balkon mot vattnet, annars kan det kvitta.Trevlig personal och bra frukost. Värt ett besök när man besöka Tönsberg. Bryggan nära hotellet är värd ett besök

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Philip C

Hei Philip,
Takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Håper du velger å besøke oss neste gang du er i Tønsberg.

Ha en strålende høst.

Omdömet skrevs 12 juli 2015 från mobil enhet

Positivt: Plassering, frukost och personal

Negativt: gamla slitna rum, har ni fönster mot havet, så får ni räkna med massa liv från bilar och uteliv. Har ni otur, så får ni som jg en ytterdörr som släpper in vind dvs inte är tätt, som låter hemskt. Detta ordnade dom, så positiv av upplevelsen

Litet parkeringshus.

Datum för vistelsen: juli 2015
Restyp: Reste i arbetet
Tack 89christian
Jeanette C, Daglig leder på Hotel Klubben, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2015

Kjære gjest,
Først og fremst tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig viktig for oss så vi kan fortsette og forbedre oss. Vi leser alle tilbakemeldingene vi får og din er tatt videre så vi kan se på løsninger.

Ønsker deg en riktig fin sommer og velkommen tilbake til Klubben.

Mvh