Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Google
Sätt du kan uppleva Frogner Park på
från 498,01 US$
Mer information
Omdömet skrevs 25 juni 2019

Det var fantastiskt rent allt var så magiskt. Den var väldigt stor men magisk. Det fans också statyer som var så coola!

Datum för upplevelsen: maj 2019
2  Tack danaiatlas
Omdömet skrevs 3 januari 2019

Mycket stor och vacker park utsmyckat med fantastiska skulpturer. Rekommenderar att besöka parken under vintern när det är snö. Det ger skulpturerna och deras former en extra speciell karaktär. Helt klart värt en kort promenad.

Datum för upplevelsen: december 2018
Tack aeneasl2016
Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Denne park er väldigt stor och det finns massa att göra som passar alla, en familje park. Det är events hela tiden , både för stora och små. Otroligt vackert, härligt att ta en promenad runt och njuta utsikt och grönska. Härligt med cafe och restaurang. Dock är uteserveringen ganska sliten och inte alls mysig, här går det att förbättra och göra finare.
Statyerna är ju mitt punkten i parken, fantastiska statyer och man kan inte se nog.

Datum för upplevelsen: augusti 2018
2  Tack carin16
Omdömet skrevs 31 juli 2018

Ett grönområde, fyllt med imponerande statyer. Man kan bara imponeras av arbetet av skulptören. En park som jag alltid återkommer till vid mina besök.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack annasern
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Denna parken med statyer är verkligen värt ett besök. Många vacka statyer både mindre och jättestora.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack 192ullam