Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Google
Sätt du kan uppleva Frogner Park på
från 480,97 US$
Mer information
Omdömet skrevs 2 januari 2018

Frognerparken är en stor park mitt i Olso som ursprungligen tillhörde godset Frogner Hovedgård i Aker i Oslo. Enligt guideboken köpte Oslo kommun egendomen i början av 1900-talet och i herrgårdens byggnader finns nu Oslo Bymuseum. I mitten av parken finns skulpturparken Vigelandsanlegget av konstnären Gustav Vigeland från mitten av 1900-talet.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack GothenburgProfessor
Omdömet skrevs 31 oktober 2017

Om du har läst Jo Nesbö's böcker om Harry Hole, är ett besök i den här parken ett måste. Men den är naturligtvis värt ett besök ändå. Skön park med fina omgivningar.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack Inger M
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Vacker anläggning med stora promenadytor och mängder med vackra statyer och stenarbeten i behagfull omgivning.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Bo A
Omdömet skrevs 26 mars 2017

Perfekt park för vem som helst! Här är det fantastiska skulpturer att titta på, vackra gräsmattor att ha picknick på, eller leka. Hundar har en egen zon där de kan busa. Eller varför inte mata änderna? Här kan man tillbringa många timmar, och det finns tillgång till en charmig uteservering och utanför parken finns en jättefin lekplats som passar alla åldrar. Perfekt utflykt för hela familjen, oavsett ålder!

Datum för upplevelsen: maj 2016
Tack MarieAgelund
Omdömet skrevs 20 januari 2017

Det här är ett måste på vår/sommaren. Här hänger ALLA dygnet runt, pensionärer, ungdomar, träningsfreak, solälskare, barnfamiljer, grillsugna. Du fattar, alla! Mysigt och fint!

Datum för upplevelsen: maj 2016
Tack Julia Teddy K