“ledstjärna för alla indiska restauranger”
Omdöme om Der Peppern Gror

Der Peppern Gror
Rankad som nr 20 av 1 651 Restauranger i Oslo
Omdömet skrevs 22 januari 2018

gå hit! gott, fint, bra service. ungefär det man söker :) be gärna kyparen om personliga tips på maten, spenat och ost är en favorit

Tack jillae

Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Har själv jobbat på en "modernare" indisk restaurang som påminner om denna. Imponerad, proffsig personal, mycket bra mat, sammansatta smaker. Ett litet klagomål åtgärdades direkt, utan protester. Rekommenderas varmt, tips dock att boka bord !

Tack sannawh
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande och mycket bra indisk mat! Trevligt med en liten aptitretare under tiden vi kollande igenom menyn. Trevlig lokal med kul inredning och detaljer! Helt klart värt ett besök!

1  Tack Stina H
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Vällagad mat med kryddstark sås som sej bör. Ligger trevligt finns uteplats om man vill, personalen ser till att man trivs.

Tack Carina P
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Riktigt bra och trevligt. Kan absolut rekommendera ett besök. Palak Ghost, Chicken Tika, och Palak var riktigt bra allihop

Tack Johan H

Resenärer som tittade på Der Peppern Gror tittade också på

Oslo, Östra Norge

Besökt Der Peppern Gror? Berätta vad du tyckte!