“Toppenservice!”

Rankad som nr 13 av 1 651 Restauranger i Oslo
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Abonnera, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Abonnera, Bokningar
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Jättebra service av den trevliga personalen. Maten var även den riktigt bra, men kanske lite väl stora portioner.

Tack Oscar N

Omdömet skrevs 6 mars 2017 från mobil enhet

Lyx är att ha kontoret ovanför en resturang likt denna. Maten är fantastisk och servicen riktigt bra. Tyvärr var den lokala ölen slut (den pakistanska - inte den norska) men den testar vi nästa gång!

Tack Klas B
Omdömet skrevs 4 februari 2017

Vocal Art Ensemble på turné i Norge har en underbar kväll på Mehfel! På mindre än 1,5 timme efter vår telefonbokning har de trollat fram delikata specialiteter för 36 personer serverade som buffé. Vi är så nöjda. Väldigt skönt med en restaurang där ljudvolymen endast var gästernas sorl och inte en massa extra musik. Vi är så nöjda.

Tack Maria K
Omdömet skrevs 31 augusti 2016 från mobil enhet

Jag skaffade tripadvisor appen just för att jag ville rekommendera denna restaurangen! Jag hade en av de finaste kvällarna någonsin med fantastisk mat, goda vänner och härlig stämning! Servicen var klockren och servitrisen (Katie) gjorde ett minnesvärt avtryck hos oss! Tack ännu en gång och ses snart kärlek

Tack Navigator530983
Omdömet skrevs 26 augusti 2016

Äter middag på en pakistansk restaurang, Kirkagata 15. DET VAR GOTT :-) har beställt från meny nr 8 och 17. SUPER ! REKOMMENDERAR !
NYDELIG :-)

Tack bozenae_13

Resenärer som tittade på Mehfel Restaurant tittade också på

Oslo, Östra Norge
Oslo, Östra Norge

Besökt Mehfel Restaurant? Berätta vad du tyckte!