“Dåligt bemötande”

Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Område: Gamle Oslo
Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Var inget fel på maten- tvärtemot så smakade allt bra. Blir dock bara 1/5 då helhetsupplevelsen inte på långa vägar levde upp till våra förväntningar.
-Maten tog väldigt lång tid, förstår att det är mycket att göra på alla hjärtans dag men en fullsatt restaurang bör man kunna serva snabbare.
-Vi hade i god tid i förväg beställt specialkost men inget verkade vara speciellt förberett, allt togs lite på sparken.
- Min sambo med fågelallergi fick soppa med fågelkraft i, något som de bad om ursäkt för men som de i efterhand påstår inte alls var en miss.
- Ingen kompensation eller avslag på priset efter soppa-missen.
- Men värst av allt och anledningen till det låga omdömet, bemötandet via mail av ägaren, förkastligt. Inte en ursäkt fick vi.

Tack ninnit

Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Arrogant ägare som inte kan ta kritik o be o ursäkt när hon gör fel. Blev serverad mat som jag var allergisk mot trots info. Annars var maten ok och servitören som jobbade där var trevlig, men ägaren kanske skulle låta bli att blanda sig med gäster!

Tack Martin P
Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Underbart sted. Men go mat og service . Öskantens lila pärla .
Ligger fint i sköna omgivelser.
Kan rekommendera 5 rätters middag med vin paket till

Tack Elias S
Omdömet skrevs 30 augusti 2016

Mycket god och annorlunda mat, spännande viner och kunnig personal. Kan även rekommendera en promenad i området. Ett mycket välbevarad gammalt område med massor av historia.

Tack anitaljungqvist
Omdömet skrevs 17 december 2013

Firade en väninnas födelsedag här. Trots att vi var 15 pers så hanterades både mat och service väldigt bra.
Dock föll jag för Smia redan när jag gick ur taxin så kan vara att jag är lite opartisk.
Jag tycker att det är så charmigt och vilka vackra fönster och en innergård som är magisk.
Maten var helt okej och vi drack en c.hermitage som var go.

Smia är värt ett besök alla dagar i veckan

• Atmosfär
Tack Maria A

Resenärer som tittade på Smia Galleri tittade också på

Oslo, Östra Norge
Oslo, Östra Norge

Besökt Smia Galleri? Berätta vad du tyckte!