Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket bra hotell. Rekommenderas varmt. Trevliga fina rum, trevliga medarbetare, fantastisk frukost och perfekt läge. Rummen är fint inredda, rent och snyggt. Badrummet har allt som behövs. Jag ger detta hotell högsta poäng!

Bodde här: oktober 2017
Tack evat356
Synnove F, Kundeansvarlig på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2017

Kjære evat356,

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding fra deg. Det er utrolig fint å høre at du har hatt det så bra hos oss! Hjertelig takk for at du anbefaler oss videre, det setter vi stor pris på. Vi håper på å se deg igjen, hjertelig velkommen tilbake!

Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Vi bodde två nätter på Thon hotel Rosenkrantz och vi fick väldigt mycket för pengarna! Fantastisk frukost med färskpressade juicer, perfekt bacon, lammkorv, renskav, ostar, frukt, kakor etc etc. Vi lämnade på söndagen och fick utan extra kostnad checka ut så sent som 16.00. Sist men inte minst - en trevlig lättare kvällsmåltid serveras i loungen på åttonde våningen (med fin vy över Oslo) vi fick kyckling ena dagen och chili von carne dag två. Supergott!
Vi valde ett superiorrum stort och fint (men inget badkar) och fick fönster mot den högljudda kroghörnan utanför hotellet, men vi blev inte störda. Bra ljudisolering!
Rekommenderas varmt!

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack NillaH
Christian A, General Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2017

Kjære NillaH,

Tusen takk for en så positiv tilbakemelding. Vår frokost ble kåret til Norges nest beste i 2016, (kun slått av Thon Hotel Lofoten) og vi setter stor pris på å få skryt for den.
På Thon Hotel Rosenkrantz er alltid kveldsmat og kaffe inkludert i prisen, noe som har vist seg å være svært populært blant våre gjester. Hyggelig å lese at dette falt i smak også hos dere.

Vi håper å se dere tilbake hos oss igjen ved en senere anledning. Ta gjerne kontakt med oss direkte dersom det er noe vi kan bistå dere med.

Velkommen tilbake!

Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Herregud vilken frukost! Aldrig ätit godare! Allt var helt perfekt, bacon, ägg, gröt, crossainter allt allt var perfekt gjort! Dessutom fanns allt såsom lax, våfflor etc. Kommer tillbaka bara pga. Den. I övrigt fina rum, sjysst gym och trevlig personal. Love it <3

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack BetterTogether-12
Zohra P, Leder  på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2017

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er en sann glede å lese dine kommentarerer om vår frokost og andre fasiliteter på huset som falt godt I smak.

Vi setter pris på din tilbakemelding og gleder oss til å ønske deg varmt velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Jag bodde i ett av de små rummen. Priset var väldigt bra för att vara så centralt i Oslo. Frukosten var välsorterad och hade bra tider. Personalen var väldigt trevlig. Badrummet var ett av de större jag sett vilket är ett stort plus. Tyvärr dras betyget ner eftersom sovrummet var ovanligt trångt. Det fanns ingen fåtölj och utrymmet mellan sängen och skrivbordet var så smalt att det knappt gick att sitta i stolen.

Bodde här: maj 2017, reste ensam
Tack Owen H
LarsPetterMathisen, Direktør på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2017

Hei Owen,
Tusen takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du syntes frokosten var god og meget sentralt hotell. Når det gjelder størrelsen på rommene har du denne gangen muligens fått en av de 6 minste vi har som er stille og vendt mot bakgården. Håper du ellers hadde det godt og velkommen igjen.

Omdömet skrevs 6 maj 2017 från mobil enhet

Ett hotell med perfekt läge och fräscha rum. Frukosten är alldeles underbar, bortsett från den norska varianten av "kaffe". Kvällsbuffen får mer ses som nödproviant och det är bra att den möjligheten finns, men ersätter inte en middag på stan. Personalen korrekt och artig. Dock får jag en väl klinisk känsla som är i motsats till ett gemytligt och varmt hotell. Annars hade det blivit full pott.

Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Tack mikejoxxx
LarsPetterMathisen, Direktør på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2017

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding og at du fremhever frokosten. Når det gjelder den "norske kaffen" så håper jeg du la merke til alle våre varianter. Vi har både økologisk trakte kaffe, presskanne med malte bønner på stedet og Nespresso med og uten melk:)
Velkommen igjen ved ditt neste Oslo besøk.