Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 240 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 130 US$/natt.

Comfort Hotel Boersparken(Oslo)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Collection Hotel Gabelshus(Oslo)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Saga Hotel Oslo(Oslo)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Scandic Byporten(Oslo)(Mycket prisvärt!)
Quality Hotel 33(Oslo)
Quality Hotels
  • Fri parkering
Scandic St. Olavs plass(Oslo)(Mycket prisvärt!)
ScandicHotels.com
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Xpress Youngstorget(Oslo)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Träningsanläggning
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 109 US$/natt.

Omdömet skrevs 13 oktober 2016

Mycket trevlig personal och bra service, fina och fräscha rum och FANTASTISK frukost! Vid ankomst var det mycket trevligt bemötande och information om hotellet. Jag ahr varit i Oslo många gånger tidigare och aldrig bott så bra! Jag fick dessutom fantastisk service av receptionen då det sent på kvällen levererades ett stort paket till mig som de var så vänliga och tog hand om. Frukosten var helt otrolig, så mycket god mat och färska råvaror!

Tips för att välja rum: Fin utsikt mot torget på ena sidan men var lite ljud från baren som låg nere på gatan!
  • Bodde här: oktober 2016, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med ThonHotels.no
Tack Matilda B
Synnove F, Kundeansvarlig på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2016

Kjære Matilda,

Hjertelig takk for at du tok deg tid til å skrive til oss etter oppholdet deres. Det er veldig hyggelig å høre at dere har hatt det så fint, det gleder oss veldig! Vi håper på å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste gang du kommer til Oslo. Takk igjen og velkommen!

Omdömet skrevs 23 augusti 2016

jättefint hotell mitt i stan! Stort utbud av ställen runt om kring hotellet!
Har bott på många fem stjärniga hotell, men denna frukost var bättre än många av dem jag besökt! Jättetrevlig personal, kommer definitivt tillbaka!

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Rocketboost
LarsPetterMathisen, Direktør på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2016

Kjære gjest,
Tusen takk for flott tilbakemelding. Det er utrolig hyggelig å lese at du fremhever vår frokost, og klassifiserer den over 5 stjerners hotell:) Vi legger mye tid og energi i vår frokost for at den skal være hjemmelaget og av høy kvalitet. Vi er stolte av å bli Fylkesvinner i den uoffisielle frokostkråringen til Twinings.
Takk for at du vil komme igjen til oss.

Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Hotellet var väldigt fräscht och fint. Rummen var stora och fint inredda. På hotellet fanns det en lounge där man fick sitta och ta kaffe och nötter gratis. I priset fick vi en middag inkluderad vilken var god. Frukosten var riktigt bra med bland annat färskpressad apelsinjuice.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Gustarias
LarsPetterMathisen, Direktør på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2016

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Så flott at du fant vår gjeste lounge trivelig.
Håper du kommer igjen ved en senere anledning.
Velkommen!

Omdömet skrevs 4 maj 2016

Mycket bra hotel som ligger centralt och bra i Oslo. Rummen är moderna och fräscha men något lyhört. Det som är outstandning är frukosten där
Det inte saknas något i den stora buffen. Hotellet rekommenderas.

• Bodde här: maj 2016, reste i arbetet
Tack Tobias R
LarsPetterMathisen, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2016

Hei Tobias,
Mange takk for at du bodde hos oss og kommer med fin tilbakemelding. Det er veldig hyggelig at du fant vår store frokostbuffet meget god. Vi har nå begynt å bytte alle vindu ut mot gaten og er ferdig allerede i midten av juni, da håper jeg at du får en ennå bedre lydkvalitet.
Tusen takk for at du anbefaler oss videre og velkommen igjen.

Omdömet skrevs 2 mars 2016

Bra läge, inte långt från centralstationen, nära Karl Johan och hamnen. Fina rum, jättebra frukost och att man hade tillgång till mat på kvällen inkluderat i priset. Vi hade ismaskinen precis utanför dörren. Vi kan varmt rekommendera detta hotell.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Lars B
LarsPetterMathisen, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2016

Hei Lars,
Tusen takk for meget trivelig tilbakemelding. Det er hyggelig at du trekker frem våre kvaliteter som frokost og kveldsmat, i tillegg til at hotellet ligger sentralt.
Håper virkelig dere kommer tilbake ved neste Oslo besøk.