“Storstad”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
Rankad som nummer 2 av 102 hotell i Oslo
Omdömet skrevs oktober 16 2016 från mobil enhet

Fantastiskt hotell. Fick hjälp på direkten med parkering av bilen och rummen var generösa. Sängen var kanonskön och kuddarna fantastiska. Läget var centralt och spårvagnen stannar precis utanför lobbyn.
Frukosten var magiskt men dyr (225nkr).

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack kampner71
LarsPetterMathisen, Direktør på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade oktober 17 2016

Kjære gjest,
Tusen takk for at du synes vi har et fantastisk produkt. Rosenkrantz ligger som sagt meget sentralt og med god kollektiv tilbud for å komme seg rundt i Oslo. Håper dere velger oss igjen ved en senere anledning.

Omdömet skrevs oktober 13 2016

Mycket trevlig personal och bra service, fina och fräscha rum och FANTASTISK frukost! Vid ankomst var det mycket trevligt bemötande och information om hotellet. Jag ahr varit i Oslo många gånger tidigare och aldrig bott så bra! Jag fick dessutom fantastisk service av receptionen då det sent på kvällen levererades ett stort paket till mig som de var så vänliga och tog hand om. Frukosten var helt otrolig, så mycket god mat och färska råvaror!

Tips för att välja rum: Fin utsikt mot torget på ena sidan men var lite ljud från baren som låg nere på gatan!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Oktober 2016, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med ThonHotels.no
Tack Matilda B
Synnove F, Kundeansvarlig på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade oktober 19 2016

Kjære Matilda,

Hjertelig takk for at du tok deg tid til å skrive til oss etter oppholdet deres. Det er veldig hyggelig å høre at dere har hatt det så fint, det gleder oss veldig! Vi håper på å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste gang du kommer til Oslo. Takk igjen og velkommen!

Omdömet skrevs augusti 23 2016

jättefint hotell mitt i stan! Stort utbud av ställen runt om kring hotellet!
Har bott på många fem stjärniga hotell, men denna frukost var bättre än många av dem jag besökt! Jättetrevlig personal, kommer definitivt tillbaka!

• Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
Tack Rocketboost
LarsPetterMathisen, Direktør på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade augusti 26 2016

Kjære gjest,
Tusen takk for flott tilbakemelding. Det er utrolig hyggelig å lese at du fremhever vår frokost, og klassifiserer den over 5 stjerners hotell:) Vi legger mye tid og energi i vår frokost for at den skal være hjemmelaget og av høy kvalitet. Vi er stolte av å bli Fylkesvinner i den uoffisielle frokostkråringen til Twinings.
Takk for at du vil komme igjen til oss.

Omdömet skrevs juli 31 2016 från mobil enhet

Hotellet var väldigt fräscht och fint. Rummen var stora och fint inredda. På hotellet fanns det en lounge där man fick sitta och ta kaffe och nötter gratis. I priset fick vi en middag inkluderad vilken var god. Frukosten var riktigt bra med bland annat färskpressad apelsinjuice.

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Gustarias
LarsPetterMathisen, Direktør på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade augusti 2 2016

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Så flott at du fant vår gjeste lounge trivelig.
Håper du kommer igjen ved en senere anledning.
Velkommen!

Omdömet skrevs maj 4 2016

Mycket bra hotel som ligger centralt och bra i Oslo. Rummen är moderna och fräscha men något lyhört. Det som är outstandning är frukosten där
Det inte saknas något i den stora buffen. Hotellet rekommenderas.

• Bodde här: Maj 2016, reste i arbetet
Tack Tobias R
LarsPetterMathisen, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade maj 9 2016

Hei Tobias,
Mange takk for at du bodde hos oss og kommer med fin tilbakemelding. Det er veldig hyggelig at du fant vår store frokostbuffet meget god. Vi har nå begynt å bytte alle vindu ut mot gaten og er ferdig allerede i midten av juni, da håper jeg at du får en ennå bedre lydkvalitet.
Tusen takk for at du anbefaler oss videre og velkommen igjen.

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Oslohotell
Sentrum
Saga Hotel Oslo
Nr 5 av 102 i Oslo
870 omdömen
Visa priser

Besökt Thon Hotel Rosenkrantz Oslo? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Thon Hotel Rosenkrantz Oslo

Adress: Rosenkrantzgate 1 | Oslo City Center, Oslo 0159, Norge
Telefonnummer:
Region: Norge > Östra Norge > Oslo > Sentrum
Bekvämligheter:
Bar/lounge Drycker att välja på Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 102 hotell i Oslo
Prisklass: 1 371 kr - 2 675 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Thon Hotel Rosenkrantz Oslo 4*
Antal rum: 151
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med TripOnline SA, Hotels.com, Expedia, Booking.com, 5viajes2012 S.L. och Ctrip TA så att du tryggt kan boka med Thon Hotel Rosenkrantz Oslo. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?