Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Restaurang
  • Bar/lounge
  • Pool
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs augusti 23 2016

jättefint hotell mitt i stan! Stort utbud av ställen runt om kring hotellet!
Har bott på många fem stjärniga hotell, men denna frukost var bättre än många av dem jag besökt! Jättetrevlig personal, kommer definitivt tillbaka!

• Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
Tack Rocketboost
LarsPetterMathisen, Direktør på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade augusti 26 2016

Kjære gjest,
Tusen takk for flott tilbakemelding. Det er utrolig hyggelig å lese at du fremhever vår frokost, og klassifiserer den over 5 stjerners hotell:) Vi legger mye tid og energi i vår frokost for at den skal være hjemmelaget og av høy kvalitet. Vi er stolte av å bli Fylkesvinner i den uoffisielle frokostkråringen til Twinings.
Takk for at du vil komme igjen til oss.

Omdömet skrevs juli 31 2016 från mobil enhet

Hotellet var väldigt fräscht och fint. Rummen var stora och fint inredda. På hotellet fanns det en lounge där man fick sitta och ta kaffe och nötter gratis. I priset fick vi en middag inkluderad vilken var god. Frukosten var riktigt bra med bland annat färskpressad apelsinjuice.

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Gustarias
LarsPetterMathisen, Direktør på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade augusti 2 2016

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Så flott at du fant vår gjeste lounge trivelig.
Håper du kommer igjen ved en senere anledning.
Velkommen!

Omdömet skrevs maj 4 2016

Mycket bra hotel som ligger centralt och bra i Oslo. Rummen är moderna och fräscha men något lyhört. Det som är outstandning är frukosten där
Det inte saknas något i den stora buffen. Hotellet rekommenderas.

• Bodde här: Maj 2016, reste i arbetet
Tack Tobias R
LarsPetterMathisen, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade maj 9 2016

Hei Tobias,
Mange takk for at du bodde hos oss og kommer med fin tilbakemelding. Det er veldig hyggelig at du fant vår store frokostbuffet meget god. Vi har nå begynt å bytte alle vindu ut mot gaten og er ferdig allerede i midten av juni, da håper jeg at du får en ennå bedre lydkvalitet.
Tusen takk for at du anbefaler oss videre og velkommen igjen.

Omdömet skrevs mars 2 2016

Bra läge, inte långt från centralstationen, nära Karl Johan och hamnen. Fina rum, jättebra frukost och att man hade tillgång till mat på kvällen inkluderat i priset. Vi hade ismaskinen precis utanför dörren. Vi kan varmt rekommendera detta hotell.

• Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Lars B
LarsPetterMathisen, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade mars 9 2016

Hei Lars,
Tusen takk for meget trivelig tilbakemelding. Det er hyggelig at du trekker frem våre kvaliteter som frokost og kveldsmat, i tillegg til at hotellet ligger sentralt.
Håper virkelig dere kommer tilbake ved neste Oslo besøk.

Omdömet skrevs december 5 2015 från mobil enhet

Centralt och lätt att hitta från stationen. Helt underbart hotell med trevlig och glad personal som alltid frågade om det va något man behövde eller något man behövde veta. + i kanten för att de frågade hur man haft det eller vad man hade tänkt att hitta på under dagarna!
Maten va outstanding, allt från frukosten som man helst ville äta hela dagen till kvällsmaten som smakade underbart. Hotellet va så lugn och skön och möblerna och färgerna va helt i min smak. En av anledningarna jag valde Rosenkrantz. Rummet va också bra med underbara sängar. + i kanten även här för de fluffiga kuddar och täcken.
Vi kommer att komma tillbaka!!

Bodde här: November 2015, reste med vänner
Tack Judy C
LarsPetterMathisen, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarade på det här omdömetSvarade december 7 2015

Hei Judy,
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Det er en glede å lese at du valgte å bo hos oss først og fremst grunnet interiøret. At våre hyggelige resepsjonister alltid prøvde å være behjelpelig er så utrolig hyggelig å lese. De synes det er en glede å ha tid til å hjelpe og fortelle om Oslo. Takk for at dere og skryter av både frokosten og kveldsmaten. Vi ønsker at alle skal ha en god, sunn og fin start på dagen med bearbeidet råvarer.
Kom gjerne igjen:)