“Tapas Middag”

Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Sentrum
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Åt Tapas för första gången med familjen här, suverän service, väldigt god tapas , vi valde in 10 olika rätter, räkor, entrecote, anka, tomatbröd, chèvre med rödbetor och lite annat. Full pott från alla.

Tack Anders L
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Aker Brygge, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2018

Hei Anders!
Takk for feedback.

Det gleder oss at din første tapasopplevelse var vellykket.

Håper å se dere igjen snart!

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Ett grymt tapas ställe och en bra och mysig lokal och mycket mat per rätt.Bra service men man måste boka bord på helger.

Tack Pathfinder757507

Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

Tapas restaurang med bra urval och god mat . Spanska viner finns i stort urval . Vi fick mycket bra service och hade en njutbar kväll .

Tack Stefan S
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Aker Brygge, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2018

Omdömet skrevs 23 oktober 2017 från mobil enhet

I denna super mysiga lokal får du den störta och bästa variationen av tapasrätter du kan hitta i denna stad.

Jag och min väninna var här för att dricka lite vin och plötsligt satt vi med en hel bricka av fantastiska små tapasrätter och en spansk vinflaska.
Vi tog bl.a. argentinska räkor, patatas bravas och grillad chèvre med saltbakta rödbetor.
Allt smakade gudomligt!

Vi fick sitta i baren rett framför det öppna köket som bara gjorde hela vår matupplevelse ännu bättre.
Servicen var snabb och supertrevlig!

Vi avslutade vår kväll med chokladfondant. Jag hade kanske lite höga förväntningar då maten var så bra men blev dessvärre skuffet då den var lite bränd och överstekt.

Tack athanasofia83
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Aker Brygge, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2017

Hei!

Takk for varme ord.
Om desserten ikke faller i smak neste gang så si ifra, og vi vil rette opp inntrykket på stedet.

Velkommen tilbake!

Omdömet skrevs 20 april 2017 från mobil enhet

Tack till Simon för underbar uppvaktning på vår bröllopsdag. Tack till Tony för himmelsk mat och tack till alla er andra som sprider glädje. Helt på måfå gick vi in til er för at fira, och vilken fest det blev. Underbart!
Dom innerst i baren. :D

Tack Kalle B
Simon N, General Manager på Delicatessen Aker Brygge, svarade på det här omdömetSvarade 22 april 2017

Kalle B! Så hyggeligt att höra!! Tack detsamma :)
Ni är välkomna när ni vill, vi lovar god stämning varje gång!

Välkomna igen!

Mvh Simon

Resenärer som tittade på Delicatessen Aker Brygge tittade också på

Oslo, Östra Norge

Besökt Delicatessen Aker Brygge? Berätta vad du tyckte!