Omdömet skrevs 17 juli 2017

Tillbringade en helg på detta hotell utanför Oslo. Lätt att ta sej till med bil, eftersom det ligger utmed motorvägen .Även lätt att ta sig till T-banan som låg 200 m från hotellet.
Blev väl omhändertagna i receptionen. Alla var hjälpsamma med all sorts service.
Fick vårt rum med utsikt mot bostadsområdet, helt ok. Rummet var fint och rent när vi kom. Ett väldigt tyst hotell. Ett plus!
Märkte att med städningen var väl si sådär....ena dagen "missades" toalettstolen och handfatet.. Men nya handdukar fick vi varje dag, även om vi hängde upp dom för att spara på miljön. Vattenkokare fanns! Toppen!
Parkeringen var i det dyraste laget, så provade med att parkera utanför hotellet en natt......Gör inte detta om ni inte vill ha böter. Det kostade 600 norska kronor...
Hittade dock lite länge bort, gratis!
Provade inte restaurangen men möjligheten att äta där finns. Tyvärr finns inget förutom Cirkle K och Mcdonalds i området.
Hotellet var stort och med mycket gäster från hela världen, men måste ge personalen vid frukosten en eloge. Mycket att välja på och personalen höll rent och snyggt hela tiden! En morgon missade vi frukosten pga ett missförstånd, men fick komma in o personalen löste det åt oss ändå!!!!
Ett bra hotell om man inte vill bo mitt i centrum. Fanns även flygplatsbuss vid hotellet.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Carlstav
Lars Kristian A, General Manager på Park Inn by Radisson Hotel & Conference Center Oslo Alna, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2017

Kjære Carlstav,

Ønsker å takke deg for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse etter ditt opphold hos oss. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, da dette er den beste måten for oss å kontinuerlig forbedre våre gjesters totalopplevelse. Det er hyggelig å lese at du hadde et godt opphold her på Alna.
Vi beklager at enkelte ting ikke stod til dine forventninger. Det du påpeker vil nå bli tatt opp med de respektive ansvarlige slik at vi ved ditt neste besøk kan leve opp til dine forventninger.

Når det gjelder parkering, så er det ikke vi som eier parkeringsanlegget. Vi leier dette for å kunne tilby parkeringsplasser for våre gjester. Håper på forståelse.

Med vennlig hilsen,

Lars Kristian Amundsen, General Manager at Radisson Blu Hotel and Park Inn by Radisson Hotel & Conference Centre, Oslo Alna.

Omdömet skrevs 22 maj 2017

2h väntetid på mat på restaurangen. Ingen återkoppling från personalen och när maten anlände så höll den inte en bra kvalite. Maten skickades tillbaka
Frukosten var som ett slagfält med massor av folk, inte mat så att det räckte.

• Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Park Inn
Tack danielnK6184XF
CarlsonRezidor, Customer Care på Park Inn by Radisson Hotel & Conference Center Oslo Alna, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2017

Hej Daniel, tack för att ni tagit er tid att skriva till oss! Vi beklagar att er upplevelse i restaurangen inte gick upp till förväntan under er vistelse, och att maten inte höll önskad kvalité. Vi vill självklart att alla våra gäster skall känna sig så nöjda och bekväma som möjligt när dom bor hos oss, men dessvärre så misslyckades vi denna gången.
Din kommentar kommer sändas vidare till vår kökspersonal på hotellet för framtida förbättringar, och vi hoppas även på en ytterligare möjlighet att få överträffa dina förväntningar i framtiden!

Omdömet skrevs 8 maj 2017

Fint men dyrt att parkera. 250 Norska kr per dygn för ett hotell som ligger en bra bit utanför city. Parkering borde ingå i priset. Nära till T-bana. Kanon att Wifi ingick. Trevlig och hjälpsam personal.

• Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Park Inn
Tack johanl971
Lars Kristian A, General Manager på Park Inn by Radisson Hotel & Conference Center Oslo Alna, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017

Hei Johan,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Jeg håper du hadde et fint opphold hos oss.
Vi beklager for parkerings kostnaden men våre parkerings plasser er dessverre leid av en tredje part og vi kan derfor ikke endre prisen.

Ønsker deg en god sommer videre.

Omdömet skrevs 15 april 2017

sov en natt här innan jag skulle vidare på jobb, fann en "gratis" parkering längs vägen bakom hotellet och slapp denna gången att betal p-avgiften, kommer att bo här fler gånger. frukosten var helt ok.

• Bodde här: april 2017, reste ensam
Tack najonas13
Lars Kristian A, General Manager på Park Inn by Radisson Hotel & Conference Center Oslo Alna, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2017

Kjære Jonas A,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding angående ditt opphold hos oss. Godt å lese at du likte hotellet og det vi har å tilby og at du ønsker å komme tilbake til oss for et nytt opphold. På vegne av meg og resten av hotellet velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen,

Omdömet skrevs 17 mars 2017

Efter motorvägen strax norr om Oslo City ligger detta stora hotell.
Perfekt att övernatta en natt men långt ifrån stan.
Rent och fräscht med mycket trevlig personal.
Frukosten OK, hade varit bättre om äggröran, bacon etc stått framme på frukosten.
Lite väl omständigt och tidskrävande att beställa separat.
Dyr parkering i garage och omständigt att parkera vid incheckning, inga p-plaser.

• Bodde här: mars 2017, reste i arbetet
Tack BiRo01

Dear BiRo01,

Thank you so much for your kind words, and taking your time to share your review from your stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed the rooms and the service delivery from staff. We will take your comment regarding the breakfast selection with the kitchen department. Unfortunately we do not own the parking facilities, we only manage them. But if this gave you a bad impression I do apologize.

We look forward with hope of welcoming you back to our hotel.

Best regards,