Omdömet skrevs 5 juli 2018

Bra bemötande, service god. Bra gym som passade oss. Nära till absoluta centrum. Rummet bra med bra sängar. Mindre bra att under fotbolls VM inte kunna se Svensk TV (SVT) Tyst och bra, svalt och skönt tack vare luftkonditionering.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Jan Olof O
Omdömet skrevs 15 maj 2018

Hjälpsam personal som gav trevligt bemötande och service. Helt okej rum, något slitet men rent och fräscht. Väldigt bra med kvällsmat som ingår och fantastiskt gott kaffe! Mycket bra läge med gångavstånd till tågstationen, Karl Johan, operahuset, Akershus fästning, domkyrkan med mera. Passar om man reser med barn.

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack dalarna2018
Omdömet skrevs 2 maj 2018

Allt var till belåtenhet, trevligt hotell med nära till allt. Personalen väldigt bra och tillmötesgående. Skulle gärna bo här igen. Alla på hotellet gjorde allt för att vi skulle trivas. Grym kvällsmat som ingick i priset

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack alarss487784
Omdömet skrevs 10 april 2018

Mysigt hotell med trevlig personal, vällagad mat och bra placering. Något långt till parkeringen och ganska små rum drar ner helheten något, annars rekommenderas hotellet varmt för en weekend i oslo..

Datum för vistelsen: april 2018
Tack andersforsell
Omdömet skrevs 3 februari 2018

Bra kvällsmat, trevlig personal

Varmvattnet på duschen är ojämn och ibland iskall. Särkilt tider då andra duschar tror jag detta problem uppstår.
Annars kan jag rekommendera detta hotell jag kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack jonasd858