Omdömet skrevs 14 december 2017 från mobil enhet

Hade fint rum och bra service. Frukosten var också helt ok. Ligger tyvärr i slutet på en gata som inte är helt rumsrent. Tar bara 7 min att gå från centralstationen så det är helt klart ett stort plus om man kommer lite sent och vill sova.

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Marita T
Omdömet skrevs 14 december 2017

Clarion Collection Hotel Bastion är ett mycket gemytligt hotell med lite gammaldags stil och en supertrevlig personal. Det har ett centralt läge och erbjuder dessutom en god "gratis" kvällsmåltid! Vi har bott här två gånger de senaste månaderna och återkommer gärna igen!

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack LeifP134
Omdömet skrevs 2 november 2017

Ett 'cosy' hotel mitt I central Oslo med gångavstånd till allt eller det mesta. Holmenkollen kanske är en 'stretch' för promenad men ni förstår vad jag menar. Dit kan man resa spårvagn. Det ingår ju även mat och malted på hotellet efetrmiddag/kväll vilket jag inte testade på min affärsresa men är ju ett alldeles utmärkt paket både för affärsresa men inte minst på en privatresa. Bodde på 8'e våningen med ett rum som hade terass utanför med plats för 4 personer. Läcker utsikt och på sommarhalvåret kanon.
Hit kommer jag gärna igen !

• Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Ante61
Omdömet skrevs 30 oktober 2017 från mobil enhet

Vi fick ett litet rum med heltäckningsmatta och fräscht badrum. Det var utsikt mot ett innertak. Rummet var fint inrett och sängarna sköna. Frukosten var helt ok och man fick kvällsmat och eftermiddagsfika som bestod av plättar. Det fanns ett litet gym på hotellet som vi använde.

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
1  Tack Madelen K
Omdömet skrevs 4 september 2017

Mysigt hotell med mycket bra läge. Rummet hade lyxkänsla och karaktär. Rent och fräscht överallt. Sängarna var bekväma. Gymmet var välutrustad och fräsch. Kvällsmat var helt ok. Det bjöds på kaffe och frukt hela dan. Bra service.

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack MagdalenaS3385