“Jättetrevlig personal”

Kök: Från Medelhavet, Vinbar
Middagsalternativ: Middag, Uteservering
Middagsalternativ: Middag, Uteservering
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god pasta, trevlig lokal, gott vin och fantastiskt trevlig och serviceminded personal. Rekommenderar!

Tack Sanzetth

Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Såg att låg som typ 250 av 1250 restauranger i Oslo och tänkte att
Det borde vara bra. Typ otydlig meny - lite av varje - alltså typ bra på allt men troligen bäst på hamburgare. Berättade att jag var kräsen o ville ha pasta. Den carbonara som kom in bar oätlig- inget likt en carbonara - dränkt i grädde o balsamicovinäger - hemskt ! De Bytte ut den o kom in med en med kyckling - den gick att få ned men var precis samma äckliga grundsås här - de
Använder helt säkert samma sås till alla pasta rätter men slänger på nån variant som stämmer med menyn på kanten - gå ej hit för pasta

Tack TuristenN
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Det är möjligt överallt men med tanke på väntetiden innan maten kom borde de lagat maten både två eller tre gånger. Och risotton får inte ens ett i betyg. Övriga familjens pasta verkade dock vara hyfsad.

Tack Bengt A
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Bra mat, service var varken bra eller dålig.
Personalen gjorde det dem skulle men inget mer. Tyckte att servicen var lite opersonligt, kännde mig som en i mängden

Tack Erik J
Omdömet skrevs 13 augusti 2016 från mobil enhet

Trevlig sober lokal. Vi satt inne och det var väldigt lugnt och behagligt. Två personer åt sallad - Ceasarsallad med kyckling samt Chevresalladen. Mycket goda båda två men ganska små portioner. De två andra åt burgare och Fries. Goda sötpotatisfries! Godaste hamburgaren någonsin! Riktigt bra hamburgare!

1  Tack Lena42679

Resenärer som tittade på Eger Restaurant & Bar tittade också på

Oslo, Östra Norge

Oslo, Östra Norge

Besökt Eger Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!