Omdömet skrevs 4 juli 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger fint på Nydalen. Fina allmänytor och urtrevlig personal i receptionen. Lite besviken över att det inte fanns någon möjlighet till mat eller roomservice på en söndag. Medioker frukost. Slitet rum med söndriga detaljer. Rummet luktade rök. Skön säng.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Cbt76
Jette N, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2017

Hei og takk for at du tok deg tid til å kommentere vårt hotell. Tusen takk for den hyggelige kommentaren om personalet og sengene vårt. Lobbyen og restauranten vår er nyoppusset og vi venter i spenning på å få godkjent oppussingen av rommene, planen er at det skal skje i nærmeste fremtid. Jeg beklager sterkt at rommet luktet røyk! Vi er et røykfritt hotell, men dessverre så blir ikke det alltid fulgt opp av gjestene våre.
Vi håper du kommer på besøk igjen etter oppussingen.
Med vennlig hilsen , Jette N, Service Manager

Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Entré och bar/kök med trevlig personal och modernt fräscht. Fantastisk frukost!!!!
Mitt asiatiskt inspirerande rum var rent och fräscht men väljer gärna ett standard nästa gång....
När ni parkerar se till att köra in i det vänstra garaget med uppförsbacke ej det stora till höger dit man lätt hamnar...i det vänstra finns hiss till hotell receptionen samt rummen :-)

Datum för vistelsen: mars 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack nattro
Kristine T, General Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2017

Kjære Nattro,

Tusen takk for en fin tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du liker frokosten og våre ansatte ved hotellet. Vi håper vi får mulighet til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Ha en fin dag!

Kristine Tonning,
General Manager.

Omdömet skrevs 14 februari 2017

Hade förväntat mig mer på ett Radissonhotell. Rummet hade heltäckningsmatta och kändes ofräscht med oskön, knölig madrass och sängen bäddades inte under våra tre dagar där. Endast ett smalt påslakan till en säng för två. På natten vaknade vi av röklukt i rummet. Gammal inredning i rött med fula lampor, hängprydnader och tavla. Fanns inget extra på rummet förutom en livsstilstidning från 2015.
Inte heller frukosten imponerade och kostade 195 kr för en extra gäst. Personalen såg vi inte mycket av. Besviket par!

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack 737birgitl
Kristine T, General Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2017

Kjære Birgit,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger! Det var trist å høre at oppholdet ikke stod til forventningene. Jeg tar dine kommentarer videre til ansvarlig leder slik at vi kan se på våre rutiner. Til informasjon skal vi sommeren 2017 pusse opp to av etasjene våre. Da vil vi få muligheten til å tilby nye, moderne og stilige rom til våre gjester.

Håper på tross av dette at vi får mulighet til å ønske dere tilbake på hotellet en gang i fremtide.

Kristine Tonning,

Omdömet skrevs 11 augusti 2016

Hotellet är inget speciellt och jag tror inte det aspirerar på mer heller. Jag använder det regelbundet på grund av läget. Frukosten är OK, rummen är för det mesta bra och rena, middagarna är något dyra men inte så speciella.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Anders_Gu
Kristine T, General Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2016

Kjære Anders,

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å forbedre oss og setter pris på alle tilbakemeldinger fra gjester.

Kristine Tonning

Omdömet skrevs 28 november 2015 från mobil enhet

Vi kar besøkt det hær hotellet några gånger genom året. Hotellet tror jag mest ær gjort før føretagsgæster i veckodagarna. Det ter sig på samma sætt som alla Radison hoteller i værden. Dock skiljer sig detta på ett sætt.personalen ær stundtals snorkiga och vanskliga att ha att gøra med. Hade detta hænt vid ett tillfælle så hade jag inte kommenterat det men nu har det hænt flera gånger senast i kvæll. Av och till ær rummen lite dåligt stædade. Sist vi var hær var det rester av rakat skægg på en av handdularna. Førutom detta så ær hotellet som alla andra Radison hotell i Værden.

Datum för vistelsen: november 2015
Tack Björn Christian G
Kristine T, General Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2015

Kjære Bjørn Christian,

Takk for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer fra oppholdet ditt hos oss. Leit å høre at oppholdet ikke sto til dine forventninger, dette er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve hos oss og jeg kan forsikre deg om at det du beskriver ikke er vanlig standard her hos oss. Jeg har allerede videreformidlet dine kommentarer internt, og tilbakemeldingen din tar vi med oss videre i vårt forbedringsarbeid.
Jeg håper på tross av dine litt uheldige erfaringer at vi får gleden av å ha deg som gjest hos oss igjen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Kristine Tonning