Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här två nätter, trevlig vistelse. Rummet var rent och rymligt, det syns att hotellet har några år på nacken men ganska fräscht ändå. Åt endast frukost men den var riktigt bra med en ganska bra utbud, det var ganska många gäster där samtidigt.

Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Tack micbla68
Jette N, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2017

Hei og takk for at tok deg tid til å skrive om vårt hotell. Det er veldig fint å få høre at du hadde fint hos oss. Dessverre så får vi ikke styrt når våre gjester velger å spise frokost, men vi håper du hadde det fint selv om der var mange folk og at du kommer på besøk flere ganger.

Omdömet skrevs 4 juli 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger fint på Nydalen. Fina allmänytor och urtrevlig personal i receptionen. Lite besviken över att det inte fanns någon möjlighet till mat eller roomservice på en söndag. Medioker frukost. Slitet rum med söndriga detaljer. Rummet luktade rök. Skön säng.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Cbt76
Jette N, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2017

Hei og takk for at du tok deg tid til å kommentere vårt hotell. Tusen takk for den hyggelige kommentaren om personalet og sengene vårt. Lobbyen og restauranten vår er nyoppusset og vi venter i spenning på å få godkjent oppussingen av rommene, planen er at det skal skje i nærmeste fremtid. Jeg beklager sterkt at rommet luktet røyk! Vi er et røykfritt hotell, men dessverre så blir ikke det alltid fulgt opp av gjestene våre.
Vi håper du kommer på besøk igjen etter oppussingen.
Med vennlig hilsen , Jette N, Service Manager

Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Entré och bar/kök med trevlig personal och modernt fräscht. Fantastisk frukost!!!!
Mitt asiatiskt inspirerande rum var rent och fräscht men väljer gärna ett standard nästa gång....
När ni parkerar se till att köra in i det vänstra garaget med uppförsbacke ej det stora till höger dit man lätt hamnar...i det vänstra finns hiss till hotell receptionen samt rummen :-)

Bodde här: mars 2017, reste i arbetet
Tack nattro
Kristine T, General Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2017

Kjære Nattro,

Tusen takk for en fin tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du liker frokosten og våre ansatte ved hotellet. Vi håper vi får mulighet til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Ha en fin dag!

Kristine Tonning,
General Manager.

Omdömet skrevs 14 februari 2017

Hade förväntat mig mer på ett Radissonhotell. Rummet hade heltäckningsmatta och kändes ofräscht med oskön, knölig madrass och sängen bäddades inte under våra tre dagar där. Endast ett smalt påslakan till en säng för två. På natten vaknade vi av röklukt i rummet. Gammal inredning i rött med fula lampor, hängprydnader och tavla. Fanns inget extra på rummet förutom en livsstilstidning från 2015.
Inte heller frukosten imponerade och kostade 195 kr för en extra gäst. Personalen såg vi inte mycket av. Besviket par!

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Birgit L
Kristine T, General Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2017

Kjære Birgit,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger! Det var trist å høre at oppholdet ikke stod til forventningene. Jeg tar dine kommentarer videre til ansvarlig leder slik at vi kan se på våre rutiner. Til informasjon skal vi sommeren 2017 pusse opp to av etasjene våre. Da vil vi få muligheten til å tilby nye, moderne og stilige rom til våre gjester.

Håper på tross av dette at vi får mulighet til å ønske dere tilbake på hotellet en gang i fremtide.

Kristine Tonning,
General Manager

Omdömet skrevs 11 augusti 2016

Hotellet är inget speciellt och jag tror inte det aspirerar på mer heller. Jag använder det regelbundet på grund av läget. Frukosten är OK, rummen är för det mesta bra och rena, middagarna är något dyra men inte så speciella.

• Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
Tack Anders_Gu
Kristine T, General Manager på Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2016

Kjære Anders,

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å forbedre oss og setter pris på alle tilbakemeldinger fra gjester.

Kristine Tonning
General Manager