Omdömet skrevs 12 oktober 2017 från mobil enhet

Vilket ställe! Bodde här en natt under en konferens och allt var perfekt. Läget är bra, mitt i centrum.Rummet hade världens skönaste säng och det var rent och mysigt. Frukostutbudet var väldigt bra. Väldigt fräscht. Vi hade afternoon tea på eftermiddagen och med tanke på att vi var 50 personer som blev serverade så fungerade allt utmärkt. Enda minuset var att deras scones var väldigt torra. Jag skulle dock utan tvekan komma hit för afternoon tea igen. Vi hade lunchbuffé några trappor upp och vi var flera som var helt lyriska. Den bästa buffén någonsin!! Det fanns något för alla och så gott! Personalen på hotellet är tillmötesgående och professionella. Jag kan varmt rekommendera detta hotell för maten, atmosfären och den härliga inredningen.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Voyager241772
Idunn M, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2017

Hei og takk for din hyggelige tilbakemelding! Takk for at du tok deg tid til å skrive dette. Jeg noterer at du/dere syntes sconesene var tørre, og jeg beklager dette. Jeg skal ta dette videre med vår konditoriavdeling. Velkommen tilbake en annen gang på Hotel Bristol. :)

Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt bra hotell i gammal stil. Bra service och bra rum. Vi hade ett rum högt upp vänt mot bakgården vilket var mycket tyst. I lobbyn finns en trevlig bar samt möjlighet för en lättare måltid om man önskar det. Läget är suveränt mitt i city med nära till allt.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack lennartn799
ReservationManager, Reservations Manager på Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017

Hei Lennart N.
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Gunnar Eikeland
Reservations Manager

Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Bristol har många år på nacken men håller fortfarande stilen. Visserligen är rummen i de nyare delarna mindre genuina men helt ok de också. Frukosten stor och varierad men med en svacka när det gäller utbudet av färsk frukt. Återkommer säkert

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Niklas J
AprilGil, Guest Relations Manager på Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2017

Kjære Niklas J

Takk for din tilbakemelding.
Det er hyggelig å høre at du hadde en fin opplevelse her hos oss.

Velkommen tilbake til oss!

April Gil

Omdömet skrevs 17 april 2017

Fantastiskt rar personal som tog sig tid till att visa, tipsa och skriva ner på lappar och kartor så att vi hittade.
Frukosten fantastisk med allt man kan tänkas vilja ha; en del var hemmagjort och ekologiskt och personalen var supertrevlig och omtänksam.
Rummet fräscht och lagom stort med riktigt bra säng.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack EvaB2884
Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Trevlig hotell med bra läge i stan, lite fransk bistro över inredningen som väldigt inbjudande. Bra hjälp och trevlig service gör betyget toppen. Frukosten var stor och varierad, rummen praktiska och eleganta.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack arnstr0ms
GunnarFS, Leder  på Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2017

Kjære arnstr0ms

Takk for at du har tatt deg tid til å kommentere ditt besøk ved Hotel Bristol.

Det var en stor glede å høre om deres inntrykk og opplevelser fra oppholdet.

Hjertelig velkommen tilbake til Hotel Bristol.

Gunnar Fure Sjølie