Omdömet skrevs 16 april 2018

Genomgående mycket prisvärt. Frukosten kunde ha erbjudit lite mer, och ett aber med ventilationen inne på vår toalett, men överlag mycket fin vistelse. Servicen på topp, läget svårvunnet, priset i relation till vad du får.

• Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack Javier Z
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Fantastisk personal på hotellet. Vid kontakt via e-post innan vår vistelse så ordnade de en riktigt fin uppgradering till "Kongesuiten" (rum 232). Hotellet ligger i direkt anslutning till Oslo S och Karl Johans gate som börjar vid järnvägsstationen och slutar vid det Kungliga slottet. Frukosten är helt okej, inte den bästa jag ätit men har det mesta man önskar sig. Om man är känslig kan man eventuellt störas att spårvagnar som passerar, men för mig personligen var det inga problem. Om ni vill ha ett hotell med bästa läge, bästa personal och till ett mycket överkomligt pris, välj detta hotell!

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Daniel L
Omdömet skrevs 17 januari 2018

Ett prisvärt hotell i Oslo centrum. Mycket bra läge med Oslo Sentral i samma byggnad samt ett stort antal restauranger. Rummen är små och enkla men fyller sin funktion. Jag gillar att jag kan välja bort städning till förmån för välgörenhet. Bra WIFI. Saknar riktigt mörkt bröd till frukost. Mycket trevlig personal i receptionen. De är glada, vänliga, skämtsamma med hög servicenivå. Idag lärde Per mig hälla upp öl :-) De gillar sitt jobb.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Krister K
Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell, som har närhet till allt, som sitt stora plus!

Ett hotell som varken överaskar åt det ena eller andra hållet, litet klaustrofobisk rum, men det fyller sin funktion!

Långa korridorer och långt till lobbyn om man får fel "läge"

Men som sagt läget som hotellet besitter och trevlig personal, gör att vi gärna återkommer

Standardfrukost

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Patrik M
Omdömet skrevs 18 november 2017

Väldigt bra hotell. Det enda jag kan klaga på var att kaffet smakade bedrövligt. Blev uppgraderade till större rum utan extra kostnad. Jättesköna sängar. Låg nära till allt. Kommer gärna tillbaka hit igen.

• Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Lena P