Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Stort minus är att det inte går parkera utanför hotellet vid incheckningen!
Störde mig jätte mycket.
Att sedan leta parkeringshus och gå var inte till fördel i minus 15 .
Men själva hotellet är trevligt med stora fina rum.
Badrum med badkar uppskattas!
Fräscha toaletter.
Bra stor frukost.
Men inget gym eller annan service.
Lite dåligt!

Bodde här: februari 2018
Tack Roger A
Leiv R, Daglig leder på Best Western Karl Johan Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Kjære Roger A

Viser til din hyggelige tilbakemelding angående ditt opphold hos oss. Det gleder oss at du hadde et hyggelig opphold, tross mangel av parkering og inget gym.

Hotellet vårt ligger midt på Karl Johan og har en perfekt beliggenhet, med restauranter og butikker rett utenfor døra. Derfor har vi per dags dato ingen restaurant.

Håper allikevel at vi kan ønske deg hjertelig velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Bra hotell,fina rum med gammaldags stil.Rent o snyggt,nära till shopping och restauranger jättetrevlig personal och inga störande ljud trots läget .Det som tyvärr drar ner min poäng är frukostbuffen,väldigt trångt

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack butterfly542015
Leiv R, Daglig leder på Best Western Karl Johan Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2017

Kjære butterfly542015

Tusen takk for en fin tilbakemelding angående ditt opphold på vårt hotell. Det er alltid hyggelig å høre at våre gjester har hatt en god opplevelse.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake en annen anledning.

Hotelldirektør

Omdömet skrevs 18 maj 2017

Hade förbetalt vistelsen, vilket jag påpekade vid incheckning men debiterades en gång till. Det tog 2 månader och många mejl att få tillbaka pengarna utan ursäkt eller förklaring. Efter kontakt med BW kundtjänst fick jag en del Rewards-poäng.

• Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Sven-Olov K
Leiv R, Daglig leder på Best Western Karl Johan Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2017

Hei Sven-Olov K

Viser til din tilbakemelding. Jeg beklager virkelig dersom dette er tilfelle. Kan jo understreke at dette ikke er noen normal prosedyre. Jeg sjekker.
Håper ellers at du hadde en fint opphold hos oss på Best Western Karl Johan Hotell.

Direktør

Omdömet skrevs 8 mars 2017

Detta är ett bra hotell med centralt läge, nära till Oslos faciliteter. Trevliga rum med härlig "äldre" stil, tyst och ombonat. + för bra frukost - för avsaknad av restaurang. Hotellet borde samarbeta med närliggande restaurang för god service till sina gäster.

• Bodde här: mars 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack andreasgS6267YU
Leiv R, Daglig leder på Best Western Karl Johan Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2017

Kjære andreasgS6267YU

Tusen takk for en fin tilbakemelding her på Tripadvisor. Godt å høre at du likte hotellet med sine fantastiske beliggenhet og bra frokost. Våre gjester kan spise på rommet med å få levert mat fra to av våre samarbeidspartnere.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Leiv R
Hotelldirektør

Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Det är svårt att betygsätta detta hotell. Läget är grymt och personalen trevlig! Dock var det galet lyhört, vi kunde höra allt som sades i rummet bredvid. Rummet var helt ok men hotellet var ganska slitet. Dock rent och fräscht. Frukosten var också helt ok. Grymt bra med våfflor och bra med pålägg, men ingen espresso/latte-maskin och ingen färskpressad juice. Saknade också de obligatoriska croissanterna!

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Martin H
Leiv R, Daglig leder på Best Western Karl Johan Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2017

Kjære Martin H

Først og fremst tusen takk for at du bodde hos oss. Vi setter pris på dine tilbakemeldinger. Det er godt å høre at beliggenheten var bra og mitt personal var trevlig og at frokosten falt i smak. Så får vi se på det som ikke var så bra.

Ønsker deg velkommen tilbake en annen gang.

Direktør