Omdömet skrevs 18 juli 2018

Hotellet ser ut som ett bostadshus med gröna växter längs väggen. Mer modernt inne än ute, men inte jättefräscht. Bra med tomt fungerande kylskåp på rummet. Tyvärr väldigt varmt inomhus och luftkonditionering saknas. Middag och frukost ingår, maten är bra och det finns mycket att välja på (men det fylls inte alltid på när det tar slut). Mycket att välja på till eftermiddagsfika också!

• Bodde här: juli 2018, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Michael N
Karl Einar S, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018

Kjære Michael N,

Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra din siste visitt hos oss, det er vi veldig glade for..
Takk også for din tilbakemelding om varmt rom. Med den ekstreme varmen som har vært i Oslo iste månedene klarer ikke kjøleanlegget vårt å kjøle tilstrekkelig ned, det beklager vi.
Vi håper dog vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge.

Omdömet skrevs 7 maj 2018

Härligt hotell med bra och lugnt läge och på gångavstånd till centrala Oslo.
Bra utbud på frukost och kvällsmat inkluderad.
Rymliga bra rum! Hjälpsam och serviceminded personal!
Otroligt fint konferenslunch buffé med många olika både kalla och varma rätter. Bra konferensrum!

• Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Eva S
Karl Einar S, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2018

Kjære Eva S,

Varmt takk for utrolig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 2 april 2018

Ännu en Clarion Collection hotell som levererar det man förväntar sig!

Ett fantastisk vackert hus med ett lugnt läge i centrala Oslo. Finna moderna rum med sköna sängar. Jätte trevlig personal.
Fin restaurangdel och även en härlig uteplats med många sittplatser som man kunde sitta och njuta av solen!

Frukostar som var mer än utmärkta, kvällsbufferna också suveräna.
Trevlig eftermiddagsfika med en liten kaka!

Läget perfekt, många sevärdheter i närhet av hotellet. Nära till spårvagnen "tricken" om man inte vill promenera ner mot centrum, vilket inte är så långt!
Finns ett 24 timmars kort att köpa för ungefär 100 sv kronor, på kortet ingår både tunnelbana, buss, spårvagn och vissa båtar. Är de märkta med #, så är det bara kliva på.

Parkera bilen gjorde man på gatan eller i kvarten runt omkring gratis!

Bodde här: juli 2017
Tack CHJOO
Karl Einar S, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Kjære CHJOO,

Varmt takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Det er så utrolig hyggelig å høre slike flotte ord om hotellet vårt.
Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Jättemysigt hotell, schysst koncept med frukost och middag inkluderat. Kaffemaskin finns i restaurangen och finns tillgänglig dygnet runt. Rummen var fina o fräscha, ganska liten säng skulle uppskatta 140cm. Städningen var bra men det förvånade mig lite att de inte bäddade sängen när de städade mellan nätterna vi sov där, inte varit med om det tidigare, kanske blev det bara missat. Hur som helst så är maten god, frukosten varierad och personalen trevlig. Skulle gärna bo här igen om jag besöker Oslo! Gratis parkering finns på gatan utanför och hotellet erbjuder också parkering för 175kr.

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack jennija
Karl Einar S, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2017

Kjære jennija,

Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på.
Takk også for din tilbakemelding om at sengen ikke ble redd opp. Dette beklager vi og jeg kan love deg at vi vil se nærmere på. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge.

Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och fräscht hotell lite utanför centrum, nås lätt med spårvagn om man åker kollektivt.
Enkel eftermiddagsfika och bra kvällsmat som ingår, dessutom en välsmakande frukost.
Personalen trevlig och tillmötesgående.

Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack Sara B
Karl Einar S, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2017

Kjære Sara B,

Varmt takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.