“Hotell med anor”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Hotel Continental Oslo
Rankad som nummer 1 av 102 hotell i Oslo
Omdömet skrevs december 8 2016

Härligt hotell nära till allt. Vi bodde i ett rymligt rum på översta våningen med balkong. Men smakar det, så kostar det! Frukost ingår inte i priset, men var utmärkt med möjlighet att beställa till ägg, pannkakor etc.

• Bodde här: December 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med The Leading Hotels of the World
Tack aslaugm2016
NinaBrandanger, General Manager på Hotel Continental Oslo, svarade på det här omdömetSvarade december 20 2016

Kjære aslaugm2016,

Tusen takk for din tilbakemelding på ditt forrige opphold hos oss, så hyggelig å høre at dere trivdes. Vi har en gledelig nyhet; fra 2017 vil alle våre priser ha frokost inkludert.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Beste hilsener fra,
HOTEL CONTINENTAL

Nina Brandanger
Hotelldirektør
nb@hotelcontinental.no

Omdömet skrevs oktober 25 2016

Allt var mycket bra. Glada anställda, bra service och en helt otroligt bekväm säng. Hotellet har riktigt bra belägenhet, mitt rum var klassiskt, rent, fräsht och utsikten var riktigt bra. Kommer definitivt att komma tillbaka.

• Bodde här: Oktober 2016, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med The Leading Hotels of the World
Tack Paolo Roberto S
Omdömet skrevs oktober 4 2016

Bodde två nätter tillsammans med min fru. Rummet var fint (superior) men badrummet onödigt litet, man fick nästan tränga sig in. Litet minus för att en intilliggande nattklubb spelade musik intill småtimmarna natt mot söndag vilket störde nattsömnen. Riktigt bra frukostmatsal med personlig service och bra råvaror, lugnt och skönt var det där också.

Bodde här: Oktober 2016
Tack MacLaren73
Omdömet skrevs oktober 2 2016 från mobil enhet

Flott hotell nära butiker, Akers brygga och slottet. Äldre stil med ganska små rum och badrum (superior). Sköna sängar och lakan. Det finns allt och lite till. Mysig och lugn frukostmatsal med bra utbud och service vid bordet.

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Elin W
Omdömet skrevs juli 24 2016 från mobil enhet

Super service, ligger perfekt till mitt i Oslo centrum med gångavstånd till Aker Brygge och allt annat. Fina rum och otroligt bra frukost med utsikt över Nationalteatret och Slottsparken. Trevlig reception med afternoon-Tea och bar...

Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
Tack JensChristian
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Oslohotell
Grand Hotel
Saga Hotel Oslo
Nr 6 av 102 i Oslo
861 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Continental Oslo? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Continental Oslo

Adress: Stortingsgata 24-26, Oslo 0161, Norge
Region: Norge > Östra Norge > Oslo > Sentrum
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 102 hotell i Oslo
Prisklass: 2 444 kr - 3 612 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Hotel Continental Oslo 5*
Antal rum: 155
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Agoda och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hotel Continental Oslo. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?