Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

Stannade på Thon Munch i fyra dagar. Har bott på tre andra Thon i Oslo och har alltid tyckt att servicen är väldigt bra och att både frukosten samt rummen är lite bättre än förväntat. Dock vinner Munch gällande service. Emil och gänget i receptionen är riktigt duktiga! Enda minuset jag kan komma på är att städerskan öppnade dörren när jag sov trots en "do not disturb"-skylt. :)

Bodde här: juni 2017, reste ensam
Tack Holman123
Thon_Hotel_Munch, General Manager på Thon Hotel Munch, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2017

Det er stor glede for oss å høre at du har hatt et fint opphold hos oss.
Våre fokus områder er service, renhold og frokost og det gleder oss å se at du var svært fornøyd med akkurat disse punktene. Vi har delt din kommentar med Emil, som takker for tilbakemelding og benytter sjansen til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Omdömet skrevs 23 maj 2017

Trevligt hotell med bra läge, nära till centrum och mycket fin service, vänligt och trevligt bemötande vid in- och utcheckning. Standard rum med möjlighet att brygga kaffe, vilket uppskattades. Lugnt område

• Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ThonHotels.no
Tack asafriman18
Thon_Hotel_Munch, General Manager på Thon Hotel Munch, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2017

Omdömet skrevs 6 mars 2017

Det ligger centralt på kort gångavstånd från trikken, hållplats Tinghuset. Något backigt utanför hotellet. Från utsidan ser hotellet ut som en nedlagd bensinstation men låt inte det avskräcka. Inne möttes vi av liten reception med välkomnande personal som uppgraderade rummet (platinum medlem). Det hade det förväntade lull-lullet som kaffemaskin, badrockar och tofflor, stort bad med enklare hygien produkter, skrivbord och en soffgrupp. Första hotellrum jag bott på där en träningscykel finns på rummet. Det var rent och fräscht. Frukosten var varierad och bra utbud av varma och kalla rätter och det fanns glutenfria alternativ. Hissarna är klaustrofobiskt små aktiverades med nyckelkortet. Rullstol och en person fick knappt plats inne i hissen. Den största nackdelen med rummet var att det var väldigt lyhört. Vi hörde alla ljud från grannrummen, jag menar alla ljud. Som tur var hade vi ett rum längst bort och en väldigt tyst granne. Rekommenderar att du har med hörselproppar om du är lättväckt. Kan man stå ut med att det är lyhört så är det ett prisvärt hotell, rent med bra frukost i ett lugnt läge som är väldigt centralt.

• Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack Guhtege
Thon_Hotel_Munch, General Manager på Thon Hotel Munch, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2017

Omdömet skrevs 7 oktober 2016 från mobil enhet

Fick enkelrummet billigt via internet pris och att jag betalade direkt. Fräscht rum och det fanns allt man behövde. Frukosten var över allt förväntan och maten fylldes på hela tiden. Frukosten var inkluderat i priset. Hotellet ligger på en lugn bakgata och jag kommer definitivt komma tillbaka.

Bodde här: oktober 2016, reste i arbetet
Tack Marita T
Thon_Hotel_Munch, General Manager på Thon Hotel Munch, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2016

Omdömet skrevs 4 juni 2016

Kal inredning. Ingenstans att lägga kläder. Ingen kyl. Ligger lite tråkigt på en bakgata.
Gratis wi-fi. Vattenbryggare. Ok säng. Bryr man sig inte om hur hotellet är så funkar det bra.Finns en liten fläkt om det blir varmt. Rätt tyst utanför.

• Bodde här: juni 2016, reste ensam
Tack Juhani
Thon_Hotel_Munch, General Manager på Thon Hotel Munch, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2016

Hei og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor og deter trist å høre at du ikke fikk dine forventninger innfridd hos oss når dte kommer til det visuelle.

Foreslår at du velger et av våre søster hotel ved neste Oslo vistelse som imøtekommer dine behov. Ellers anbefaler jeg å se og lese nøye på bilder og beskrivelser før du bestiller.