Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Bra hotell med centralt läge i Oslo. Stora familjerum med ok standard. Trevlig personal och fin frukostbuffé. Möjlighet att parkera i garage på hotellet men mycket trångt i garaget så har man större bil kommer man inte in.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack danneland
Claus Thomas P, Daglig leder på Scandic Solli, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Godt å høre at dere likte rommet, frokosten og personalet.

Vi har en bakgår man kan parkere i også. Hotellet og garasjen er bygget i 1932 og da var bilene i Norge mye mindre. Det er dessverre "umulig" å utvide åpningen.

Ha en fortsatt fin sommer.

Omdömet skrevs 31 maj 2018 från mobil enhet

Försommarens varmaste dagar i Oslo. Mer än 30grader och ingen air-condition.
Klimatanläggningen fungerade inte under tre dagar. Varken fläkt eller kyla och personalen varken förklarade, beklagade eller verkade ens bry sig att vår vistelse på hotellet blev helt förstörd. Dåligt.

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack AndersD734
Claus Thomas P, Daglig leder på Scandic Solli, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2018

Tusen takk for tilbakemeldingen din på oppholdet.

Personalet skal selvfølgelig gi en god forklaring og gjøre sitt beste for å løse problemet.

Omdömet skrevs 1 maj 2018

Det låg längre från stationen än vad vi fick beskrivet för oss. Men det låg inom promenadavstånd.
Mkt trevlig personal. Sköna sängar. Mycket att välja på till frukosten.
Vi blev uppgraderade när vi skulle checka in så vår upplevelse blev lite extra bra. Finns butik och kollektivtrafik nära.
Gångavstånd ner till hamnen med dess mysiga uteserveringar.
Kan tänka mig att bo här igen!

Datum för vistelsen: april 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Rundollie
Claus Thomas P, Daglig leder på Scandic Solli, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Det er flere utganger fra Nasjonalteateret og for å komme til den som er rett ved hotellet må man velge tl den som er merket "Utgang Parkveien". Det står på perrongen når man går av toget. Fra den utgangen er det 200 meter til hotellet.

Godt å høre at frokost og rom falt i smak og at hotellet var i nærheten av det dere trengte.

Velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 3 april 2018

Bra läge i lugnt område med nära till allt, både till fots och med spårvagn. Utmärkt rum med balkong. Inga problem att checka in trots tidig ankomst. Det enda att anmärka på var att fjärrkontrollen till TV saknades men det var av helt underordnad betydlese.

Datum för vistelsen: april 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack jostberg
Claus Thomas P, Daglig leder på Scandic Solli, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Jeg håper du fikk fjernkontroll så det ble i orden også.

Velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 24 februari 2018

Datum för vistelsen: februari 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Claus Thomas P, Daglig leder på Scandic Solli, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018