Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Ett trevligt hotell. Ligger mitt i Oslo centrum i en galleria ( Byporten ). Järnvägsstationen ligger i samma fastighet. Fräscha rum. Tyvärr har hotellet inte någon restaurang. Men det finns gott om restauranger runt omkring. Frukost serveras på restaurang Egon mitt emot huvudentrén, de har även goda middagar. Parkering i p-huset i samma hus eller i Oslo Galleriet ca 100 meter från hotellet.

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack PieterK825
Mikael P, General Manager på Scandic Byporten, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2018

Hej Pieter,

Tack för att du tog dig tiden att kommentera din vistelse hos oss - vi älskar gäster som dig!

Härligt också att läsa att allt fungerade fint när ni var här - hoppas det inte dröjer länge tills vi ses igen :)

Omdömet skrevs 26 december 2017

Hotellet erbjuder allt de man kan förvänta och mer av ett cityhotell!
Mer centralt än såhär blir de inte och personalen man möter jobbar med att idka service i världsklass!

Jag kommer tillbaka snart igen!

• Bodde här: december 2017, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack EmmaAngelikaCecilia
Mikael P, General Manager på Scandic Byporten, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2018

Hej Emma Angelika Cecilia,

Wow - det här var feedback i världsklass! Teamet gjorde high-five-vågen här när jag visade upp det fantastiska du har skrivit. Tack så jättemycket!

Vi väntar på dig, det ska bli kul att se dig igen!

Omdömet skrevs 9 december 2017

Ligger centralt och bra till om man vill shoppa eller bara strosa omkring i centrum.
Centralstation ligget vägg i vägg.
Relativt lätt att ta sig dit med bil.
Garage i samma byggnad.
Bra frukost. Fräscht upplägg och mycket att välja på.
Personalen var trevlig och hjälpsam.

• Bodde här: december 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Fabbeman
Mikael P, General Manager på Scandic Byporten, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2017

Hei Fabbeman!

Wow - tack så jättemycket för dom fina kommentarena! Mina kollegor gjorde high-five när jag läste upp det :)

Varmt välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 19 november 2017

Mkt centralt med fräscht modernt tyst rum!
Underbar serviceminded personal och detsamma gäller frukost restaurangen, belägen i rest. Egon. Frukosten innehöll allt man vill ha, men rekommenderar kaffeautomaten om man vill ha lite starkare kaffe!
Ingen egen restaurang, men Egons "tvärsöver" erbjöd det mesta!

Tips för att välja rum: Våning tre var tyst
Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack _helenwannehag
Mikael P, General Manager på Scandic Byporten, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2017

Hei Helen!

Tack så jättemycket för så fina kommentarer! Fantastisk feedback om frukosten - den delar jag självklart med teamet där inne :) Du skriver att parkering ingår men jag vill bara poängtera för framtida gäster att så inte är fallet, möjligt att du blandar ihop det med ett annat hotell :)

Hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 24 september 2017

Läget är toppen precis i centrum och vid Centralstationen. Trevlig personal och plus för att vi fick en liten påse med godis och vatten när vi checkade in. Det som drar ner betyget är att det var otroligt rörigt vid frukosten. När vi var där var det väldigt mycket folk och dåligt påfyllt, geggigt samt ingen struktur...man fick springa fram och tillbaka för att hitta det man behövde.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Jessica T
Mikael P, Resepsjonssjef på Scandic Byporten, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2017

Hei Jessica T,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Veldig hyggelig å høre at dere ble tatt godt imot av vårt personal, og at dere satte pris på deres velkomstgave! Beklager om frokosten på restaurant Egon opplevdes som rotete. Vennligst vit at jeg skal ta dette opp sammen med restauranten, slik at vi kan se på muligheter og forbedre. Håper dere vurderer å komme tilbake til oss i fremtiden. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen,
Filip Järegård