Omdömet skrevs 15 december 2017

För oss perfekt läge vid Akers brygge och Latter.

Vi bodde i ett mycket rymligt familjerum med fin ljudanläggning, stor TV och espressomaskin med fri tillgång till kaffekapslar.

Mycket varierande och stor och god frukost!

Något enkel reception, smala korridorer och ej så trevlig frukostrum som var lite varmt.

• Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack RobTheSwede
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2017

Hei RobTheSwede,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.

Det er hyggelig å se at dere har hatt et hyggelig opphold på hotellet, og at vår beliggenhet var en stor del av dette.

Jeg håper dere hadde noen flotte dager i Oslo, og benytter sjansen til å ønske deg velkommen tilbake til oss.

Omdömet skrevs 25 juni 2017

Hotell nära Aker Brygga och sentrum utan att bo mitt i smeten.
Rummet hade det jag behövde och det var inga bekymmer i övrigt.
Det bästa var helt klart frukostbuffén - ta dig tid att äta långfrukost där fanns väldigt mycket gott!

• Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Tack LinneaL198
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2017

Kjære Linnea L,

Det er svært hyggelig å se at oppholdet hos oss har vært etter dine forventninger, og at du spesielt fremhever frokosten vår. Dette setter vi stor pris på.

Benytter sjansen til å ønske deg velkommen tilbake til oss.

Omdömet skrevs 26 april 2017

Hotellet känns nytt och fräscht. Det ligger precis vid Aker Brygge och således nära restauranger och shopping. Rummen är funktionella och saknar inget. Frukosten var över förväntan och håller högsta klass. Riktigt imponerande faktiskt. Det enda minuset är att hotellet saknar en restaurang som har öppet på kvällstid. Det finns inte heller någon roomservice. Inget jätteproblem då närområdet lätt har ett 20-tal bra restauranger. Kommer du dock lite senare på kvällen så är det ingen "hit" att tvingas gå ut och äta.

• Bodde här: april 2017, reste i arbetet
Tack Thomas L
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2017

Hei Thomas L,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

Det er svært hyggelig å se at du er fornøyd etter oppholdet hos oss, og at oppholdet stod til dine forventninger. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og det er godt å se at våre gjester legger merke til dette.

Vedrørende tilbud av mat etc. på kveldstid, har vi valgt å ikke ha det pga. vår beliggenhet på Aker Brygge. Jeg ser likevel at for de som ankommer sent blir det tiltak å gå ut, og vi jobber nå med et tilbud som skal finnes på hotellet på kvelden.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Hotel Manager

Omdömet skrevs 31 januari 2017

Allt toppen,trevlig personal,bra och tidig städning,frukosten bara + poäng !Inga problem att få extra saker eller hjälp med taxi,bordsbokning m.m Kommer garanterat boka igen och rekommendera hotellet !

• Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack butterfly542015
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2017

Hei butterfly542015,

Det er svært hyggelig å se at du er fornøyd etter å ha bodd hos oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss for våre gjester, og det er veldig hyggelig å se at våre gjester legger merke til dette.

Vi setter svært stor pris på din tilbakemelding.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 31 oktober 2016 från mobil enhet

Litet trevligt hotell med härlig frukostdel, bra fina hotellrum. Hade bra läge till centrum, det som drog ner helheten är att det var stor kontor och konferens anläggning så hotelldelen var liten i jämförelse.

Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack Heli S
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2016

Hei Heli S,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.

Det er svært hyggelig å se at du er fornøyd etter å ha bodd hos oss, både med vår frokostservering og våre hotellrom.

Jeg håper vi får gleden av å ha deg som gjest ved en senere anledning.