Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (476)
Filtrera omdömen
476 resultat
Medlemsbetyg
128
169
101
58
20
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
128
169
101
58
20
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 476 omdömen
Omdömet skrevs 13 december 2016

WC smutisigt , golven ej gjorda. döda flugor grus inget upp plockat på golvet. inte byt glasen. inga nya glas.inte på fyllt protions kaffet.boden inte torkade varken inne eller på ute terassen. dusch ej iordning gjord .(Sängrna var bäddade)
när jag påtalade detta för receptionen så kom hon upp med städ frun. dom tilltalade inte oss , jag fick be att jag vill ha kaffe koppar samt glas så vi kunde skåla för oss.
fick säga till 3 ggr till innan dom kom upp med glas o kaffe koppar.
ställde de på glas bortet hårt . jag bad henne ställa in allt i skåpet. då san hon att de inte var mitt jobb. så var de över lag i allt som jag sa inte var gjort . de ingår inte i mitt arbete,
Så tråkigt Hade sett fram mot en mys helg i vackra oslo.
kan man inte kräva att de ska vara rent på rummen ?
Sen sa husfrun att de ingår inte byte av linnen när man sover mer en 1 natt .isåfall får dom upplysa om de.
Ps sängen var super samt rummet var lite svalare än dom andra rummen så de passade oss.

  • Bodde här: december 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ThonHotels.no
Tack Peter L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Slottsparken, Guest Relations Manager på Thon Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2016

Hej Peter,

Tack för din återkoppling angående din vistelse här på Thon Hotel Slottsparken. Jag är ledsen att den inte har levt upp till dina förväntningar.
Som jag förklarade i eposten i går så beklagar jag så mycket över att du inte var nöjd med rengöringen av rummet efter första natten på hotellet. Det ska naturligtvis vara rengjort på golvet. Enligt städpersonalen är det är något som de ska ha ordnat när du sa till. Det var också ett par vattenfläckar bakom en spegel i badrummet som ska ha blivit borttagna med en gång. Vi ska se över våra rutiner så att samma sak inte sker i framtiden.

Skräp och flaskor som inte ligger i papperskorgen städas inte bort av personalen. Det är helt enkelt på grund av att det inte ska uppstå problem om det kastas något som gästen vill ha kvar.
Det som ingår i en daglig rengöring är bäddning av säng, byte av handdukar, tömning av sopor och rengöring av golv och badrum.
Byte av sängkläder dag två ingår tyvärr inte i sviter på vårt hotell, rutinen är att göra det var tredje dag.

Det är såklart väldigt tråkigt det du nämner om att du upplevt att personalen inte var så serviceinriktade som de borde ha varit. Jag kan lova dig att teamet gjorde sitt bästa, men tyvärr upplevde det som svårt att leva upp till dina förväntningar. Jag vill göra dig uppmärksam på att Thon Hotel Slottsparken är ett standard city hotell. Jag tar mig friheten att rekommendera dig ett av våra systerhotell, som till exempel Hotel Bristol, Thon Hotel Opera eller Thon Hotel Rosenkrantz i Oslo. Dessa hotellen har mycket fina sviter och erbjuder service på väldigt hög nivå. Jag kan tänka mig att de är bättre ägnade till att ge dig den vistelsen du önskar. Du är hjärtligt välkommen til Thon Hotels!

Med vänliga hälsningar
Emelie Andersson

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 november 2016 från mobil enhet

Jag och min sambo stannar här i 2 nätter (fre-sön). Finns ingenting att klaga på. Fint rymligt rum (vi fick ett handikappanpassat rum och hade till och med eget kök), fantastisk frukost med allt man kan önska, trevlig personal och bra parkeringsmöjligheter precis utanför hotellet. Det kungliga palatset ligger precis utanför dörren och ca. 10 min från hotellet ligger Carl Johan gt. Min sambo sitter i rullstol och tyvärr ligger hotellet i en backe och det är alltid lite krångligare att ta sig upp med manuell rullstol. Utöver detta finns dock ingenting att klaga på. Vi är supernöjda!

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Renée L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Slottsparken, Front Office Manager på Thon Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2016
Google-översättning

Kjære Renée L,

Tusen takk for deres fantastiske tilbakemeldinger. Veldig fint å se at dere er veldig fornøyde med oppholdet deres!

Som du sier så ligger vi i en bakke, så skjønner at det kan være tungvint med manuell rullestol. Resepsjonsteamet er alltid tilgjengelig for å hjelpe til om dere skulle trenge en hjelpende hånd opp rampen eller bakken, så ta gjerne kontakt om vi kan være til hjelp.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss, og håper vi ser dere igjen i nærmeste fremtid!

Mvh
Martin Jensen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 juli 2015 från mobil enhet

Just nu bor jag här på Thon Hotel Slottsparken för andra gången. Jag gillar verkligen detta hotellet! Första gången var i Oktober 2014.

För det första är reseptionen väldigt trevliga och mycket hjälpsamma. De vill alltid de bästa för kunden och småpratar gärna under incheckningen.

Rummen är väldigt fina och mysiga. Fullt utrustade vare sig du får ett litet eller lite större rum. Sängarna är fantastiskt sköna och oftast är det en fin utsikt över staden! Frukosten är väldigt god och varierande.

Läget på hotellet är väldigt bra då du inte bor direkt i stan, utan några meter ifrån. Vilket gör att det är tyst om kvällarna om det är något du prioriterar! Men också bara några minuters gångväg finner du slottet, Karl Johan och en rad med massa mysiga restauranger!

Jag har verkligen ingenting att klaga på. Detta är nog mitt favorithotell i Oslo!

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack hejnathalie
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Slottsparken, Front Office Manager på Thon Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2015

Hej Nathalie,

Stort tack för din review.

från alla oss här på Slottsparken vill jag tacka dig för dina fina ord angående vår service och våra faciliteter. Som Hoteliers är glada gäster den bästa belöningen vi kan få, och vi sätter verkligen pris på att ni har haft en så fantastiskt bra upplevelse här på Slottsparken.

Jag hoppas verkligen att ni får en fortsatt fin vistelse hos oss, och ni är varmt välkommen ned till receptionen för lite små prat om ni önskar det =)

Önskar dig en riktigt fin dag!

Med Vänlig Hälsning

Petter Fagerlund

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ThonHotels.no
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Slottsparken, Guest Relations Manager på Thon Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
    • Standard
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Slottsparken, Front Office Manager på Thon Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen