Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Läge: mitt i centrum på en lugn gata alldeles bakom centralstation
Personal: mycket trevlig personal.
Frukost: mycket bra frukostutbud
Rum: rent, snyggt och stort.
Badrum: stort och välstädat
Wifi: bra wifi på rummet

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Bverso
Kent Mikael K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2019

Hei Bverso,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Jeg er glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss, og at rommene og ikke minst vår frokost falt i smak. Takk for at du fremhever våre kjære ansatte som alltid gjør sitt ytterste for at våre gjester skal føle ekte besøksglede.

Hjertelig velkommen tilbake til oss

Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Så nöjd! Välstädat och fräscht rum! Bra storlek! Rummet hade motionscykel och en Bose-högtalare. Kändes lyxigt. Frukosten var fantastiskt! Kändes fräscht och mycket att välja på. En perfekt äggröra, american pancakes, bacon, mkt charkuterier, fräscht bröd, bra laktosfria mjölkprodukter, mycket grönsaker, frukt och nyttiga saker!Världsklass! Kan åka tbx bara för frukosten! Hotellet låg precis vid Spektrum och bara typ 200 m från Oslo S .

I priset ingick även kvällsmat som jag trodde skulle va macka och yoghurt. Det var gryta och ris ena dagen och tacobuffe nästa dag. Det var grönsaker väl tilltaget. Allt lika fräsch som frukosten!

Datum för vistelsen: juni 2019
Restyp: Reste ensam
1  Tack Nadjaandersson
Kent Mikael K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2019

Hei Nadja,

Tusen takk for en flott anmeldelse av vårt hotell. Det er hyggelig å lese at hotellrommene inneholder det du ønsket deg. Vårt mål er at våre gjester skal ha det like komfortabelt som hjemme, med musikk anlegg, smart tv, strykesenter, safe, minibar etc. Også veldig hyggelig at du trekker fram vår frokost som en av de bedre :)

Igjen, tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake

Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Centralt läge nära centralstationen. Läckert designhotell med skarpa annorlunda färgval. Känns nytt och fräscht. Frukosten fantastisk och varierad. En helt ok kvällsbuffe ingår i priser. Enda negativa rumsstädningen mkt sent 16 på dagen...

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack Pheimler
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2018

Hei Pheimler,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding angående ditt opphold her hos oss. Leit å høre at enkelte ting ikke stod til dine forventninger. Men jeg er glad for å se at du følte deg godt ivaretatt, og at du var tilfreds med hotellet som en helhet.

Hjertelig velkommen tilbake til oss

Omdömet skrevs 7 december 2017

Det här var ett riktigt fint hotell med trevlig personal. Rummet var snyggt. Kvällsmat och frukost ingick i priset. In- och utcheckningen var smidig och pratade både norska och svenska. Mycket centralt beläget nära Karl Johan och centralstationen.

Datum för vistelsen: december 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med ThonHotels.no
Tack buell2017
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2017

Hei buell2017,

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss, og at du gav en så flott tilbakemelding om ditt opphold her på Tripadvisor. Takk for at du fremhever frokosten og kveldsmaten samt den gode servicen blant våre ansatte :)

Velkommen igjen!

Omdömet skrevs 30 november 2017

Mycket bra hotell nära Oslo Sentral med Tunnelbana och Spårvagn i närheten. Mitt rum var snarare en svit. Mycket stort och fint med skön säng och väldigt bra badrum. Frukosten var fantastisk och personalen trevlig.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Karl K
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2017

Hei Karl,

Takk for hyggelige kommentarer etter oppholdet her hos oss på Thon Hotel Terminus. Vi er glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du opplevde at du fikk en god frokost og at hotellet sto til dine forventninger.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning