Omdömet skrevs 30 november 2017

Mycket bra hotell nära Oslo Sentral med Tunnelbana och Spårvagn i närheten. Mitt rum var snarare en svit. Mycket stort och fint med skön säng och väldigt bra badrum. Frukosten var fantastisk och personalen trevlig.

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Karl K
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2017

Hei Karl,

Takk for hyggelige kommentarer etter oppholdet her hos oss på Thon Hotel Terminus. Vi er glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du opplevde at du fikk en god frokost og at hotellet sto til dine forventninger.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning

Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Sköna sängar och lagom svalt i rummet så att man sover gott. Fräscht badrum med rymlig dusch. Frukosten är bland de bästa jag ätit på hotell någonsin - vi funderade på allvar på att gå och vila en stund för att komma tillbaka och äta en frukost till... Det ingår kvällsmat i rumspriset, men den åt vi inte och jag kan alltså varken säga bu eller bä om den.
Läget är praktiskt, nära till t-banan osv samt transfer till flygplatsen. Här kommer jag att bo igen om jag åker till Oslo.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
1  Tack Katarina H
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2017

Hei,

Tusen takk for en aldeles herlig anmeldelse Katarina. Jeg er glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss, og at rommene og ikke minst vår frokost falt i smak.

Takk for at du anbefaler oss og hjertelig velkommen tilbake :)

Omdömet skrevs 25 augusti 2017 från mobil enhet

Detta hotell är toppen på insidan. Reception, rum och frukost är av högsta klass. Dock är området utanför hotellet tämligen slitet och även klientelet runtom. Dock är det tyvärr att förvänta med tanke på att det är granne med centralstationen. Men med tanke på priset är detta ett riktigt fynd.

Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Tack Nicklid
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2017

Hei Nicklid,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å evaluere ditt siste opphold her på Thon Hotel Terminus. Jeg er glad for å se at du følte deg godt ivaretatt, og at du var tilfreds med hotellet som en helhet.

Velkommen igjen

Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Allt är bara bra. Hotellet är trevligt, fräscht, 100% service, fina rum och gör upplevelsen av Oslo till det bästa. Rekommenderas starkt!
Personalen hjälper dig med allt från stans bästa restauranger, butiker, badplats osv.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Mathilda K
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2017

Hei Mathilda,

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss, og at du gav en så flott tilbakemelding om ditt opphold på Tripadvisor. Takk for at du fremhever frokosten og den gode servicen blant våre ansatte :)

Velkommen igjen!

Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Så trevliga människor i receptionen, som gärna delade med sig av restaurangtips som vi inte skulle gå hittat annars . Fina rum med sköna sängar och en fantastisk frukostbuffé som alltid var ren, fräsch och inbjudande.

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack anneliemyhr
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017

Hei Annelie,

Først og fremst vil jag takke deg for at du bodde hos oss, og at du tok deg tid til å skrive en så flott tilbakemelding. Det varmer godt i våre hotell hjerter at du har opplevd god service av våre kjære ansatte som gjør alt for at våre gjester skal føle ekte besøksglede.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss.